IUI na hoeveel rondes zwanger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door silvana81, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hoi,

Wij gaan in Oktober met IUI beginnen aangezien we dan 3 jaar bezig zijn, helaas kunnen we niet eerder ermee beginnen ivm de wachtlijst.
    Wij hebben alle testen in het ziekenhuis gehad en ze kunnen niets vinden waardoor we niet spontaan zwanger kunnen raken dus wie weet lukt het toch nog spontaan voor Oktober.

Maar nu vraag ik me af na hoeveel rondes IUI jullie zwanger zijn geworden.
    en
    bij IUI heb je dubbele kans op een zwangerschap omdat ze dan 2 eisprongen gaan opwekken, ben benieuwd wie er ook daadwerkelijk zwanger is geraakt van een tweeling.

Groetjes Silvana

2. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey Silvana, er is hier een iui topic waar meer meiden schrijven die iui doen. Daar staat ook een lijst van alle meiden die bezig zijn (geweest). Je kunt daar dus ook zien wie na welke iui zwanger is geworden. De meesten hebben toch wel het geluk dat het na de eerste paar keer raak is. Heel veel succes alvast voor straks!

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    P.s. ik had trouwens zelf 2 eitjes bij de iui, maar er is er maar eentje van bevrucht. Wil dus niet altijd zeggen dat je dan per definitie een tweeling krijgt ;) Maar idd wel meer kans dus...

Deel Deze Pagina