Hoi allemaal, Wij zijn inmiddels met onze 5e IUI poging bezig en hierna hebben we er dus nog maar eentje te gaan. De Gyno heeft ons gevraagd om eens na te gaan denken over IVF. Nu gaan we 22 juni op intakegesprek bij Geertgen in Elsendorp. Ik zie er ontzettend tegen op!! Het is ineens zo confronterend en ik hoop zo dat we dit niet nodig zullen hebben! IK ben ook bang voor wat er allemaal gaat komen.. Staat er iemand ook onder behandeling voor IVF bij Geertgen en hoe gaat dit in zijn werk? Wat zijn jullie ervaringen? Hopelijk valt het allemaal mee! Liefs Biekie
Hallo Biekie, Wij staan ook onder behandeling bij Geertgen, maar zitten nu even in een pauze. Wij hebben 3 IVF's in Nijmegen gehad en daarna zijn we overgestapt naat Geertgen, daar hebben we inmiddels nog 3 IUI's en 1 ICSI gehad. Wij zijn heel erg bij met onze overstap van het ziekenhuis naar de kliniek, ik vind het veel persoonlijker. De kliniek luisterd goed naar je wensen en probeert actief met je mee te denken. Ik begrijpo heel erg goed dat je er tegen op ziet, dat gevoel herken ik helemaal, maar ons is het echt reuze meegevallen! Liefs en heel veel succes beehappy
Hallo Beehappy, Bedankt voor je reactie! Ik vind het inderdaad allemaal erg spannend. Wat ik me afvraag is, Gaan ze daar weer eerst weet ik wat voor onderzoeken allemaal doen voordat je daadwerkelijk met de IVF poging mag gaan starten? En worden de puncties en de IVF zelf daar in de kliniek zelf gedaan of wordt dit in een ziekenhuis gedaan? Ik hoorde dat dit zou gebeuren in het ziekenhuis in Eindhoven, maar of dit klopt????? Kun jij me dit vertellen? Ik hoor meer mensen zeggen dat ze persoonlijker zijn en dat ze het als erg prettig ervaren. Ik ben zo benieuwd he!! Ik hoop dat het ons snel gaat lukken en dat we binnenkort zwanger mogen zijn! Maar tot die tijd blijft het allemaal erg spannend!! Veel succes met alles meid! Veel liefs Biekie