Hallo allemaal, Ik post dit berichtje uit onzekerheid, ik vraag me af of meerdere meiden dit meegemaakt hebben, en wat ik moet doen. -Ik ben sinds maart 2008 gestopt met de pil -Juli 2008 officieel begonnen met klussen- -Augustus 2008 zwanger! Na 8 weken miskraam -Oktober 2008 zwanger! na 6 weken miskraam. -onderzoek aangevraagd via verloskundige -Januari 2009 EMT onderzoek (bloeddruk-normaal, bmi-verhoogd 93 kg/1.85m= 27.5, stolling normaal, glucose normaal, ecg normaal normaal, gyneacologische vaten normaal,) -chromosomen onderzoek (karyotypering) normaal ook bij mijn man. -Uitslag bloedonderzoek; insulineresistentie. -Eind januari start opbouwschema metformine, gebruik nu twee maal daags 1000 mg, voel me lichamelijk beter! -nadat ik stopte met de pil voelde ik een duidelijke eisprong en had ik regelmatige cyclus van 28 dagen, -nu, of sinds laatste miskraam of sinds start metformine gebruik, heb ik geen duidelijke eisprong en weet ik niet zeker of ik mijn eisprong voel en duurt mijn cyclus 33 tot 35 dagen. -er is geen baarmoederonderzoek of pcos onderzoek gedaan. Ik ben het wachten zat, ik heb aan twee zwangerschappen mogen ruiken en moest daar afscheid van nemen, klussen, daar is de lol wel van af, wat nu? Veel liefs, en sorry voor dit lange verhaal, moest het even kwijt.