Traktatie KDV: leidster ook trakteren ?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door vruchtje24, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

A.s. maandag gaat ons zoontje trakteren op het kdv en nu vragen wij ons af of we voor de leidster(s) van zijn groep ook iets mee moeten nemen? En zo ja hebben jullie een idee? Voor de kindjes hebben we iets leuks geknutseld van Bumba met danoontje en bumbakoekje.

gr vruchtje

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Je moet niks! Haha Maar vaak wordt er wel wat meegenomen... Bv merci.

3. adi

adi Niet meer actief

Ik had voor de leidsters een lekkere cake meegenomen voor bij de koffie. Gewoon een kleinigheidje.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb 2x taart gekocht voor de leidsters.

5. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Ik werk op een kdv. De ouders doen bij ons gewoon chocolade, cake of gebak. Je hohoeft niet iets uitgebreid te doen. Leidsters krijgen al genoeg lekkers,haha

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hadden heerlijke koekjes voor de leidsters!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ga wel kijken voor lekkere chocolaatjes of Merci. We wisten gewoon even niet wat gebruikelijk is. Bedankt voor de reacties!

8. misa

misa Niet meer actief

Vinden wij altijd wel lekker als ouders dan doen.. ;)
    Al is het maar voor het idee: een doosje merci, bonbon, taartje, cake, koekjes, hetzelfde als de kids. :)

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik deed inderdaad ook iets voor bij de thee.

Vorige keer had ik voor de kinderen appelflapjes gemaakt. Kleintje van een half plakje bladerdeeg. En voor de leidsters een grote.

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Mijn zoontje heeft verleden week ook getrakteerd maar ik was helemaal vergeten om iets voor de de leidsters mee te nemen.
    Was helemaal gefixeerd op het maken van de traktaties en de hoeveelheid. haha

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum Belgiƫ
    Ik had voor de leidsters eerder praktische dingen bij: knutselgerief, vingerverf, lees- en voelboekjes, gekleurd papier etc... Waren ze superblij mee en kost niet veel (bij Hema & Kruidvat vind je meer dan genoeg!)

12. Bri

Bri Niet meer actief

Als traktatie voor de kinderen geef ik nooit iets lekkers, maar een klein uitdeelcadeautje. Vandaar dat ik er eigenlijk nog nooit iets voor de leidsters bij heb gedaan (wat moeten die met een Bobbi-uitdeelboekje? ;)). Ik deed wel een cadeautje voor de leidsters toen onze oudste overging van de babygroep naar de peutergroep, als bedankje voor hun goede zorgen.

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik denk wel vaak aan de leidsters, je geeft op een verjaardag toch ook iets aan de visite?
    Iedereen smult en de leidsters krijgen niets. Hoeft idd niet groot te zijn, als je koekjes of cakejes maakt, doe er 2 extra ofzo..
    Ik geef vaak ook iets met kerst of bv met pasen enz.. gewoon om even te laten weten dat ik blij met ze! Want vind dat wanneer er iets niet goed is, ze ouders meteen horen, maar andersom dus bijna niet!

Deel Deze Pagina