Intake kraamzorg morgen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ladylittleangel, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Morgenochtend om 09.00 komt de kraamzorg hier thuis voor een intake-gesprek.

Hebben jullie nog tips of dingen die ik echt moet vragen aan ze? heb wel wat dingen in mijn hoofd, ben alleen bang dat als ze weg is dat ik dan denk: oow sjips, dat had ik nog willen vragen!

Alvast bedankt!

xxx

2. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Heerlijk dat de kraamzorg een intake gesprek doet, ik heb dat ook gehad en ik had haast geen vragen omdat zij alles wel op noemde, maar je kan ze altijd bellen voor vragen ;) Ik heb zelfs met haar mijn kraampakket door genomen, omdat ik niet wist wat wat was.

3. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Gisteravond belden ze mij voor een telefonisch intakegesprek. Op zich kwam alles wel zo ongeveer ter sprake, omdat het mijn tweede is konden we er nogal snel doorheen.
    Ze vragen je ook heel veel dingen, bijv. of je voldoende kruiken hebt, twee thermometers, kraampakket, klossen etc.

Het enige dat ik zelf nog te vragen had was wanneer ik moet bellen. Nu was die vraag ook vrij simpel, want mijn beste vriendin komt bij mij kramen (zij werkt bij die organisatie), dus ik bel haar gewoon als alles goed op gang is gekomen en ze woont vlakbij.

En als je nog wat vergeet kun je hun ook altijd nog bellen, natuurlijk.

4. pollywol

pollywol Actief lid

Aug 14, 2007
    264
    0
    0
    Wat fijn dat ze aan huis komen! Dat doen ze hier niet hoor. Maar ze hebben vast ook bij jou een vaste vragenlijst waar alles opstaat. ook telefonisch hadden ze voor mij een hoop info. En anders kun je ze later altijd nog bellen hoor!

Laat eerst alle info maar op je inwerken.

Share This Page