Hoi allemaal, ik kon geen onderwerp vinden over tweelingen, dus ik dacht, laat ik er eens eentje openen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zwanger is van een tweeling. Ik zou het leuk vinden om met zwanger-van-een-tweelingen-genoten te praten! Groetjes
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier de link naar het bestaande tweeling-topic -> Tweeling Topic is ook te vinden -> zwangerschap -> clubs -> tweeling. ! Liefs, Hanneke!
IK BEN OOK ZWANGER VAN EEN TWEELING! ruim 16weken en vanmiddag weer voor controle naar het ziekenhuis. Onze tweeling is 2eiig en die van jou? En hoe voel je je? Ik heb eigenlijk nergens last van. GEFELICITEERD!
@zwendy En hoe voel jij je? Heb jij al een groeicontrole gehad, ik heb vanmiddag de eerste maar weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Krijg je dan weer een echo..zo nee..dat betekend dat ik pas met 20 weken weer een echo krijg ( de laatste was met 12wk ) ben benieuwd. Groetjes
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Jullie kunnen in het bestaande tweeling-topic verder praten. Zie de Link van Bolbuikje hierboven. Kwebbel