Heb ze afegelopen week gehad.. ik had ook geen keuze... anders hadden ze ook wel mogen bellen... Het is echt niets...
Wanneer in de zwangerschap belden ze of kwamen ze langs? Ben nu bijna 33 weken en heb nog niks gehoord, herinner het me niet meer zo van de vorige keer.
bij mij hebben ze vorige week gebeld en zijn ze deze week langs geweest, maar je hoort ook van diverse kraamzorg centra dat ze vanaf 34 weken pas langs komen. Overigens: Ik had een afspraak om 10.00 uur, ze kwam van verder weg, dat wist ik, maar was er dus al om 9.40 en om 10.00 uur stond ze dus al weer buiten. Dus hoewel aan huis me prettig leek heb ik nu zoiets van: Nou telefonisch had ook echt wel gemogen stelde niets voor
Ben net gebelt door de kraamzorg. Ze komt bij mij langs de 28e. Had geen keuze, maar vindt een persoonlijk gesprek ook wel weer prettig.
Hier komen ze bij de eerste ook langs. Volgende week woensdag komen ze. Stelt volgens mij weinig voor maar ja, het hoort er bij. Groetjes Silvia
Ik ben blij dat ik moest kiezen als ik dat zo lees. Ik heb nu gewoon telefonisch aangekruist, en ga die 55 euro op een leukere manier besteden. Ik kan wel wat bedenken!
ik las gister opeens dat mijn kraamzorgbureau altijd de 1e keer aan huis komt. nou ik heb dr niks van gemerkt, ze deden het alsnog telefonisch! en dat was prima want eigenlijk ging het nergens over. paar dingetjes ff bij langslopen en klaar, binnen 15 min. gepiept. bij de 2e doen ze t als t goed is weer telefonisch. als ze wel persoonlijk willen dan zorg ik dr wle voor dat het telefonisch word, zie er geen meerwaarde van in en doe het dus liever telefonisch.