Hoi allemaal.. Tja maak er geen geheim van, het is weekend, dus hebben we gezellig vanmiddag weer even op bed gelegen Maar ik voel de laatste tijd tijdens het klaarkomen mijn baarmoeder al aantrekken en vandaag dus helemaal.. niet echt heel pijnlijk of zo.. gewoon beetje harde buik, trekkende spieren.. Ik merk dat ik de laatste tijd op het moment supreme me een beetje inhoud, durf me niet meer volledig te laten gaan, herkend iemand dit? maar nu lijkt mijn buik vandaag toch wat harder te blijven (absoluut niet pijnlijk hoor!) , kleine is zoals gewoonlijk heerlijk aan het schoppen (erg aktief) dus volgens mij zit het daar binnen wel goed.. zal dit gevoel komen door onze samenkomst (hihi) of misschien toch oefenweeen of zo? Ben trouwens 25 weken.. echt stress heb ik deze week niet gehad, heb dinsdag nog echo gehad en kleine groeide als kool.. Zo.. ga weer niets doen dikke kus aan iedereen Shamo (mijn nieuwe bijnaam, zoek voor de grap maar eens op google op shumu..) (monique) ps.. dat wc-rolletje op buik verhaal, dat je dan het hartje kunt horen.. is dat echt waar? mijn vriend zweert namelijk dat hij het hartje kan horen..
Ik heb precies hetzelfde wat jij hierboven verteld dit heb al sinds dat ik de baby voelde dit voelde voor mij niet echt prettig en ook veel inspanning kostte het me ik heb toen besloten dat ik niet meer wilde klaarkomen.. maar oefenweeen nee dat is een heel ander gevoel.. En harde buik dan heb je waarschijnlijk teveel gelopen of gedaan heb er ook nog steeds regelmatig last van vooral nu nu ik op het einde loop
Anael. Ik weet niet hoever je bent. Maar mijn man kon deze en de vorige rond de 23 ste week met het blote oor al horen. dus dan kan het zeker met toiletrol ook. Liefs Jazzie