Kzag al een paar dames die ook op 30 April zijn uitgerekend.. Leek me leuk om elkaars ervaringen te delen zoals bijv: - Wat vind je van de uitgerekende datum ?? - Denk je dat je beeb eerder of later geboren word ?? - Wie van de dames heeft al wat gerommel of juist niet ?? - Zijn er sommige die al een deel van de slijmprop hebben verloren ?? En noem et maar op.. Ikzelf heb al meer als 1.5 week aardig wat gerommel in me buik: - Harde buiken - Krampen & steken in de buik - Kramp in de heupen/bekken & liezen - Sinds een paar dagen kan ik wel 3 keer naar de wc voor een "grote" boodschap - Sinds 2/3 dagen word ik tegen de avond misselijk - Gigantische druk van onderen, alsof de beeb zichzelf er elk moment uit kan drukken - Super moe, moet zelfs smiddags een dutje doen, omdat ik anders gewoon in elkaar zak - Vorige week ook een deel van mijn slijmprop verloren - Bij opstaan, lachen of bepaalde druk, voel ik soms nattigheid lekken - Voel ook dat me lichaam een giga verandering maakt Ik had zelf het gevoel dat mn beeb eerder komt, ik d8 zelf namelijk 27 April, maar met al deze dingen vind ik et togg wel erg spannend worden & durf ik me geen datum meer in mn hoofd te halen.. Wel hoop ik dat mn beeb eerder of later komt.. 30 April vind ik niet zo een leuke datum (koninginnedag) vind het gewoon leuk voor mn beeb als het een eigen datum heeft om jarig te zijn Groetjes LittleMommy
Ik denk dat je beter in het bevallingstopic kan kijken voor meiden die ook op 30april uitgerekend zijn. April 2009 mama's
Nja, kvond em ook wel hiertussen passen.. het gaat eigenlijk nog wel over alleen de zwangerschap.. wat je voelt & dergelijke.. maar kga der wel ff snuffelen..
ikke maar dat wist je al. -De uitgerekende datum vind ik wel apart maar dan word ze toch niet geboren denk ik -Ik denk ( Hoop ) dat ze eerder komt -Ik heb al een week of 2 erge krampen enz ik denk dat dat gerommel is.. en inderdaad veel naar de wc voor een grote boodschap ook ben ik al 3 weken kotsmisselijk en kan ik minder naar binnen krijgen en slechte nachtrust! Ben vroeg wakker en kan dan niet meer slapen -En het kan best dat ik de slijmprop al verloren heb maar dat ik het niet door heb gehad.
Prima, ik wilde alleen zeggen dat er daar natuulijk mee zijn met die datum! En als het goed is gaat het in het bevallingstopic ook vooral over de zwangerschap (en niet over de boodschappen, de hond die uitgelaten moet worden, wat we vanavond willen gaan eten, etc )! Succes in ieder geval!
Hier ook 1 die op 30 april is uitgerekend en ik denk wel dat ik die datum niet ga halen. Alle verschijnselen die jij beschrijft zijn zeer herkenbaar!