Wie heeft er een wandelwagen met een foam duwstang? (Dus met zo'n zacht, rubberachtig laagje.) Ik zag gisteren dat de meeste wandelwagens een foam-handvat hebben en het lijkt mij vervelend in de regen. Volgens mij blijft het namelijk langer nat en koud dan een wat hardere (bijv. leren) handvat dat je gewoon af kunt drogen. Klopt dit? Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van een foam handvat?
nee hoor, geen last van. Over het algemeen ga ik niet naar buiten met de kinderwagen als het al regent en als het gaat regenen snel ik naar huis hahaha! Voordeel is dat het lekker zacht is natuurlijk.
Hier ook gewoon foam. Moet zeggen dat ik hier echt nooit over heb nagedacht. ook totaal geen last van. Bestaat er ook leer dan?
Wij hebben er ook een met foam besteld, ben alleen bang dat ik er aan gaan pulken. maar misschien zou ik eventueel nog van dat spul er omheen kunnen wikkelen wat je om een tennisracket doet mocht ik dat wel gaan doen de Joolz 2010 collectie en de mutsy 4 rider kunnen allebij in leer
Ik heb ook regelmatig in de regen gelopen met de kinderwagen, maar het wordt niet natter dan leer ofzo en het is een soort kunststof en het wordt dus ook niet door en door nat en het wordt ook niet erg koud. En Lola, eraan pulken zal wel meevallen hoor, het is heel stevig en je moet erg wel heel erg aan lopen trekken om iets los te krijgen
ik heb de mutsy 4rider gehad en je kon kiezen tussen foam en leer. Over t nat zijn enz denk ik zelfs dat foam fijner is dan leer. Ik heb voor leer gekozen toen omdat de wagen maar net in de auto paste en ik dacht dat t foam sneller zou beschadigen dan leer
Wist trouwens helemaal niet dat er ook hendels met leer bestonden maar oke Het lijkt me juist dat leer in de zomer zo gaat zweten..... Wij hebben foam (easywalker) en eigenlijk helemaal geen problemen met regen. Eigenlijk probeer ik ook te vermijden om in de regen te lopen
Ik heb een Mutsy en ook voor leer gekozen, omdat ik toch vaak zag dat mensen zo'n stang hadden met stukjes die los waren gaan brokkelen. Hier wordt hij ook heel intensief gebruikt. Zweten in de zomer echt geen last van, met leren schoenen zweet je ook juist minder dan van die synthetische dingen. Maar ik denk dat je ook wel ontzettende zweethanden moet hebben wil je daar met leer of foam last van krijgen.
Oké, bedankt voor jullie reacties allemaal. Mijn man heeft ons dilemma al opgelost door te melden: "Dat zachte spul voelt raar aan m'n handen." Oké, leer it is.
Ach, vaak kun je kiezen. Ik denk toch dat het de mutsy team 01 of de joolz day wordt, die hebben in ieder geval de mogelijkheid om te kiezen.
Dat zijn volgens mij de enigste twee wagens waar je dan kan kiezen . De Mutsy Team01 is dat de Mutsy Urban Rider?
Wij hebben ook de Mutsy. Wij hadden de keuze uit foam of leer en gekozen voor leer omdat ik vaak bij andere kinderwagens zie (die al eventjes in het gebruik zijn) dat het foam kapot gaat. Vandaar onze keuze. Succes met kiezen.