Hoi dames al heel de dag last van pijnscheuten in mijn vagina en heeeel laag in de onderbuik... Het begint precies ook feller en feller pijn te doen! Het voelt aan als elektrische schokjes die zo wat nazinderen...Kan het niet anders verwoorden... Iemand een idee wat dit is??
Hmmmm geen idee. Als je je zorgen maakt of de pijn wordt erger zou ik toch even je vk bellen. Just in case!! Succes!!
Tja goede vraag het kunnen ook indalingsweeen zijn, maar ja als het regelmatig wordt kunnen het ook weeen zijn. Ik bedoel indalingsweeen kunnen ook heel gemeen zijn en stekerig aanvoelen zeg maar.
Ja ik maak me geen zorgen want mag bevallen Maar ben toch wel echt benieuwd en heb jammer genoeg geen vk maar een gyn... En die zit in hasselt in het virga jesse een half uurtje verderop...mss ff aankijken en dan de kraamafdeling eens contacteren en mss weten zij er raad mee ... Hoop mss van iemand te horen dat ht idd begonnen is? hihi
Ik vind het persoonlijk klinken als indalingsweeen echte weeen beginnen meer als menstruatiekrampen die wat steeds erger worden en langer duren Maar wie weet
Klinkt mij in de oren als indalingsweeen. Op een gegeven moment dacht de vk dat ze helemaal ingedaalt was, maar elke keer weer kreeg ik indalingsweeen. Je zag mijn buik steeds verder zakken Blijkbaar gaat dat zakken heel langzaam, want ze kwam pas met ruim 41 weken haha.
kunnen natuurlijk ook gewoon voorweeen zijn. ik heb behoorlijk voorwerk gehad voor de bevallingen telkens.
Ik hoop toch dat die pijnen van gisteren vanbinnen toch iets gedaan hebben... Ben zeer actief elke dag dus hoop dat dit ook al wat in gang kan zetten
Hey jij! Niet gauw eerder gaan bevallen hoor haha dan word ik jaloers Nee hoor grapje, ben benieuwd, na al het gepoets nog pijn gehad vandaag?? Hier vanmiddag flinke diaree, misselijk en overgeven echt niet fijn
@lizzy: ja heb serieus doorgepoetst vandaag. Zelfs de strijk en was is er in1x volledig doorheen geraakt wiehoe!! Nu kan ik weer paar daagjes relaxer doen... Heb op dees moment wel wat krampen maar zal wel gewoon wat voorwerk zijn jammer genoeg want nix zet door... Ik heb een paar dagen geleden de diarree, misselijkheid en overgeven ook gehad en 2 weken geleden ook ergens..l en altijd savonds.. Vroeg me af wat dat was! Dacht eerst acute buikgriep maar dat kan toch niet volgens mij... Hopelijk mogen we gelijk bevallen he begrijp dat wel hoor want ik ben op dit moment ook jaloers op iedereen wat bevallen is hihihi
Goed bezig meid! Lekker gevoel altijd als alles klaar is.. Hopelijk morgen een betere dag hier.. we zullen zien De schilderijtjes zijn iig klaar
Nou hier in limburg heerst de buikgriep helaas wel op dit moment. Maar als de rest van het gezin niet ziek is geweest dan zal het met de zwangerschap te maken hebben. Want de buikgriep is normaal gesproken net een lopend vuurtje.