Is dit het begin???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hoi dames al heel de dag last van pijnscheuten in mijn vagina en heeeel laag in de onderbuik... Het begint precies ook feller en feller pijn te doen!
    Het voelt aan als elektrische schokjes die zo wat nazinderen...Kan het niet anders verwoorden...

Iemand een idee wat dit is??

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hmmmm geen idee.
    Als je je zorgen maakt of de pijn wordt erger zou ik toch even je vk bellen.
    Just in case!! Succes!!

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Tja goede vraag het kunnen ook indalingsweeen zijn, maar ja als het regelmatig wordt kunnen het ook weeen zijn. Ik bedoel indalingsweeen kunnen ook heel gemeen zijn en stekerig aanvoelen zeg maar.

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Ja ik maak me geen zorgen want mag bevallen :)
    Maar ben toch wel echt benieuwd en heb jammer genoeg geen vk maar een gyn... En die zit in hasselt in het virga jesse een half uurtje verderop...mss ff aankijken en dan de kraamafdeling eens contacteren en mss weten zij er raad mee :) ...

Hoop mss van iemand te horen dat ht idd begonnen is? :) hihi

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Geen idee meid, maar wel heel spannend hihi

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik vind het persoonlijk klinken als indalingsweeen;) echte weeen beginnen meer als menstruatiekrampen die wat steeds erger worden en langer duren:$

Maar wie weet:p

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    De pijn heeft tot een uur of 2 vannacht aangehouden en dan vandaag is helemaal niks meer... Pffff :)

8. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Klinkt mij in de oren als indalingsweeen.
    Op een gegeven moment dacht de vk dat ze helemaal ingedaalt was, maar elke keer weer kreeg ik indalingsweeen. Je zag mijn buik steeds verder zakken :D
    Blijkbaar gaat dat zakken heel langzaam, want ze kwam pas met ruim 41 weken haha.

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    kunnen natuurlijk ook gewoon voorweeen zijn. ik heb behoorlijk voorwerk gehad voor de bevallingen telkens.

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Ik hoop toch dat die pijnen van gisteren vanbinnen toch iets gedaan hebben... Ben zeer actief elke dag dus hoop dat dit ook al wat in gang kan zetten :D

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier ook iemand die hier last van heeft, ik denk dat het voorwerk is ;)

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey jij! Niet gauw eerder gaan bevallen hoor haha dan word ik jaloers ;) Nee hoor grapje, ben benieuwd, na al het gepoets nog pijn gehad vandaag??

Hier vanmiddag flinke diaree, misselijk en overgeven echt niet fijn :(

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @lizzy: ja heb serieus doorgepoetst vandaag. Zelfs de strijk en was is er in1x volledig doorheen geraakt :D wiehoe!! Nu kan ik weer paar daagjes relaxer doen...

Heb op dees moment wel wat krampen maar zal wel gewoon wat voorwerk zijn jammer genoeg want nix zet door...

Ik heb een paar dagen geleden de diarree, misselijkheid en overgeven ook gehad en 2 weken geleden ook ergens..l en altijd savonds.. Vroeg me af wat dat was! Dacht eerst acute buikgriep maar dat kan toch niet volgens mij...

Hopelijk mogen we gelijk bevallen he :D begrijp dat wel hoor want ik ben op dit moment ook jaloers op iedereen wat bevallen is hihihi

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed bezig meid! Lekker gevoel altijd als alles klaar is.. Hopelijk morgen een betere dag hier.. we zullen zien :) De schilderijtjes zijn iig klaar :D

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nou hier in limburg heerst de buikgriep helaas wel op dit moment. Maar als de rest van het gezin niet ziek is geweest dan zal het met de zwangerschap te maken hebben. Want de buikgriep is normaal gesproken net een lopend vuurtje.

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Succes meiden met de aller laatste loodjes.

Xxx joyce

Deel Deze Pagina