Intake Kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Bij mij komt er maandag een vrouw van de kraamzorg langs, vind het ook best spannend!
    Fijn om te horen dat het inderdaad geen controle is, de kamer is namelijk nog niet af.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier deden ze de intake lekker laat; met 37+2 (ivm feestdagen er voor en daardoor een soort wachtlijst voor de intakes). We hebben gewoon thee gedronken, de mevrouw legde van alles uit, vroeg wat dingetjes ('hebben jullie X, Y en Z in huis?'), vroeg naar wat voorkeuren (bv of we bezwaar hadden tegen iemand die rookte (buiten dan natuurlijk he, dat sowieso), of we iemand wilde die kon koken (op zich hoort dat bij het takenpakket zei ze, maar niet iedereen kan het even goed ;) ). En dat was 't wel. Kamertje heeft ze niet gezien. Ik denk ook dat ze als ze binnenkomt wel ziet of het oké is of niet, wat voor mensen het zijn etc; als je binnenkomt in een grote zwijnenstal met twee vreselijk onverzorgde mensen, tja, dan zou ze vast wel het kamertje willen controleren.

En een paar uur later braken mijn vliezen en konden we de organisatie al bellen voor partus-assistentie :D

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik heb hem Net gehad...bij mij ging het wel geinig...ik was dus aan het opruimen en dacht nou ik heb nog wel ff tijd..was gaan douchen en was me net aan het afdrogen en opeens..Tringgg de deurbel!! ik dacht ow nee he :) dus ik me snel aankleden met een haddoek op mijn hoofd de deur openen...meneer vond het wel grappig en moest er ook wel om lachen..

ach het is gewoon een gesprekje niks bijzonders, over klossen voor je bed etcetc..je krijgt wat info en dat was het...

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik was ook een beetje bang voor 'controle', maar het was gewoon een leuk, informatief gesprek, waarin ik tips en trucs kreeg aangereikt. En voor de kraamzorgorganisatie is het natuurlijk wel handig om te weten dat ze iemand moeten sturen die een rijbewijs + auto heeft, die niet bang is voor honden en katten, enzovoort enzovoort.

5. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Even off topic: ik zie het al helemaal voor me: hond wordt gek en jij bent hem aan het opruien....

Sorry, maar lag helemaal dubbel toen ik het las :D:D:D

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Is gewoon en gezellig informatie gesprek. Dame bleek ml vam jong af aan te kennen heel leuk. Ze wilde wel graag het kamertje zien maar.puur uit belangstelling.
    We kregen een kv in opleiding van 40 mama van 2 wij waren haar 7e adres. Wauw wat een enorme lieve warme vrouw was dit.
    Ik ben geen maat 36 en na de bevalling was ik nog 30 kilo te zwaar. Ik heb me bij haar nooit geschaamd. Gewoon een klik we moesten samen ook na 8 dagen hard brullen dat het voorbij was hihi

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier is ze gisteren geweest. Dacht dat het bij de tweede wel telefonisch kon, maar het kraambureau is in de tussentijd failliet gegaan en heeft een doorstart gemaakt, dus ze wilde toch even langskomen, omdat er dingen veranderd waren. Wel jammer want we hadden twee mensen op het oog voor wie we wel voorkeur hadden, maar die werken er allebei niet meer.

Hier alleen een leuk gesprek. (ik stond de tafel nog te boenen toen ze aanbelde, haha)

8. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Whahahahaaa Ow Ow.
    Wat een verschrikkelijke typefout.
    Door jou reactie lag ik ook even helemaal dubbel :D

Deel Deze Pagina