welke verloskundige in Delft

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Angels88, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Dames,

Hebben jullie ervaring met een verloskundige in Delft en welke raden jullie aan (of af)?

Groetjes

2. Mafkels

Mafkels Lid

7 apr 2013
    68
    0
    6
    http://dehersenspinsels.blogspot.nl/
    Rozenburg
    Ik ga naar de Vijverhof verloskundigen; ik vind het een ontzettend goed team! Officieel ben ik niet meer bij hen omdat ik onder behandeling ben van de gyneacoloog van het Erasmus MC (mijn kindje heeft een schisis), maar ik mag ook bij hun blijven omdat ze graag op de hoogte blijven, erg betrokken zijn en natuurlijk voor mij ook dichtbij zitten. Absoluut erg professioneel en toch ook gemoedelijk! :)

3. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook vijverhof
    En erg tevreden
    Voorige zwangerschap ( was een mola )
    Was ik bij de buiterwater sloot en voelde me er totaal niet begrepen
    En niet pretig kwam op mij over als een hele onzekere verloskundige
    En als klap op de vuurpijl stuurde ze me door naar gyn en toen ze hoorde dat het daatwerkelijk een mola was was het eerste wat ze zij
    Nou ben ik blij dat ik het goed gezien had en nu heb ik het teminste daadwerkelijk bij iemand gezien :( kan er gewoon nog boos om woorden

En nu vijverhof en ben echt super blij mee had met 9 en halve week bloedverlies
    En mog gelijk langs komen ondanks dat ik een week er voor een echo gehad had bij hun
    En heb zwangerschaps suiker en moest tijdelijk naar de gyn voor controle of kindje niet te groot was nu alles goed is mag ik gewoon weer terug
    En vinden ze het oprecht fijn

4. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Bedankt dames voor de reactie & succes mafkels en riantje!

Deel Deze Pagina