Intake verloskundige, partner mee?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MiSe, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja daar heb je het toch ook over als je samen een kind gaat proberen te krijgen want zijn dingen die je van te voren al moet weten eigenlijk..

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Mijn vriend gaat eigenlijk altijd mee, hij kan vrij makkelijk even van zn werk en dat is vlakbij. Is wel leuk dat hij meegaat, dan betrek je hem er ook bij en elke keer het hartje horen is toch weer super! Misschien als ik straks vaker moet dat ie dan niet elke keer meegaat, maar we zijn het eigenlijk zo gewend.. In de MMM ging hij ook elke keer mee als ik weer een afspraak had. We doen dit met zn beiden en dit is natuurlijk leuker dan toen we in de MMM zaten!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn man is elke keer meegeweest. Hij wil niet dat ik alleen ga, veel te trots dat hij papa word:D en aangezien dat we hele makkelijk baas hebben die zelf 5 kinderen heeft is het geen probleem als we daar vrij voor willen om samen te gaan. Maar omdat wij varen en niet echt van te voren weten hoelang we weg zijn kunnen wij eigenlijk ook altijd wel savonds of in het weekend bij de verloskundige terecht.

Deel Deze Pagina