Hoi! Ik lees even mee want was rond dezelfde datum als jou ongesteld en heb ook wat moeite met de weken tellen. Voor mij was het de eerste ronde dus ook geen idee hoelang mn cyclus was. Ik heb wel met ovutesten positief getest rond 20 december. Volgens de clearblu test digitaal ben ik nu 4-5weken zwanger.
Ja dan lopen wij echt wel aardig gelijk Ik op 19 december, nacht van 20e op 21e was zonder enige twijfel de nacht. Dus houdt mijn eisprong op de 21e... Zondag heb ik met clearblue 1-2 weken getest, volgens tellingen zit ik nu op 4wk3dg, klopt dan ook wel met 17dpo Morgen naar verloskundige, benieuwd of het dan idd beetje klopt Hoe voel jij je verder? Ook al zo snel zag ik, de eerste ronde Eerste kindje? Leuk om iemand tegen te komen die gelijk op loopt!
Ik teste met ovulatietesten posi op 19,20,21 december! ik voel me vreselijk moe, ontzettende honger en af en toe misselijk. Maar och wat moe ben ikzeg! heb jij al last van typische kwaaltjes? ben benieuwd hoe t bij de vk gaat voor je! Ikzal even op zoek naar een vk hihi.
Ik zou persoonlijk liever iemand aan m'n zijde hebben gehad. Maar als het enkel alleen een intake is (geen controle ofzo dus), dan zou ik ook wel alleen durven gaan hoor. Zijn toch niet bijster ingewikkelde vragen die ze stellen als het goed is
Ik in ieder geval idd de 19e, 20e ook maar iets lichter (daarna niet meer getest). 19e kwam er niks meer vanaf, ervoor ook al niet, uiteindelijk alleen in de late nacht van 20e op 21e. Dus waren er echt niet vanuit gegaan dat het m zou worden deze maand, des te groter de shock Volgens standaardberekeningen deze week 6e week ingegaan, volgens eigen berekeningen loop ik daar zo'n 4 dagen op achter. Ja vanaf vrijdag al wat buikkramp en misselijk en sinds gisteren vaker plassen. Vandaag was ff een goede dag haha, weinig klachten Ja ik had deze vk zelf al opgezocht en de huisarts kwam toevallig met dezelfde aan. Wel benieuwd wat er morgen idd word gezegd en daarna nog 2 weken op de eerste echo wachten Ja als je op zoek moet naar een vk word het ineens heel echt
Och vreselijke dag vandaag, gelukkig was ik vrij hihi,was niet vooruit te branden! mar wat heerlijk he, dat moment waarop de test t echt bevestigd dat jezwanger bent! ik had t niet zo snel verwacht bij mij, dus te groter de verassing was!drie dagen eerder had ik al last van misselijkheid, maar teste toen nog negatief! dus allemaal nog even wennen aan het mamma worden idee! laat je even weten hoe t was morgen? succes!
Er zit een verschil in hoeveel weken je zwanger bent en de hoeveelste week van je zwamgerschap. bijvoorbeeld: Je bent 3 dagen zwanger, dan zit je in je 1e week. Net als wanneer je 6 maanden oud bent. Dan zit je in je eerste levensjaar.