intake verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loessje1987, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Vandaag intake gehad bij verloskundige! Nu wordt wel wat 'echter'. 2 juni de termijn echo met 10+2 en de 20 weken echo gebeurd in het ziekenhuis omdat ik vroeger een pylorusstenose heb gehad... Ben benieuwd! Spannend allemaal, kan niet wachten tot 2 juni!!

2. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi loesje,

Gefeliciteerd meid !👍 denk dat we bijna gelijk lopen. Ik heb een intake op 4 juni dan ben ik 10,6 wel met gyn/verlos in ziekenhuis ivm medische indicatie. Ik ben 25 dec uitgerekend ! Vandaag mijn echo gehad geweldig is het gevoel. En idd zo werkelijk met al die afspraken nu. Ik heb met 9,4 ook een extra echo wachten is vervelend echter.

Hoe is met jou?

Gr wensje

3. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Hoi wensje! Wat leuk zeg, het scheelt maar 2 dagen tussen onze hummeltjes ;) haha
    Spannend joh die extra echo... Is dat je eerste echo deze zwangerschap?
    Ik kan bijna niet wachten tot de echo haha, zo nieuwsgierig!
    Ik voel me in principe prima, paar kleine kwaaltjes; gevoelige en grote borsten, obstipatie, vermoeidheid en heel af en toe een vlaagje misselijkheid... Mag niet klagen dus ;)
    Hoe gaat het met jou?

X

4. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi loessjje,

Ja gisteren met 7,4, 1e echo gehad en over 2 weken dus weer . En daarna intake verloskunde/gyn in ziekenhuis weet met echo rond 11 weken. Hen medische indicatie vandaar zoveel controle . Vindt het alleen maar goed. Ik heb idd ook last van misselijkheid in vlagen maat niet heel erg hoef bijv niet over geven. Vemoeidheid en voel af en toe echt dat mijn onderbuik trekt.. Voor de rest voel ik mij helemaal goed.
    Ben benieuwd naar nog meer kwalen had bij mijn 1e zwangerschap nergens last van.
    Wat leuk dat we bijna gelijk lopen yeeyyyy

Hou je op de hoogte

Gr wensje

5. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Leuke spannende tijden komen tegemoed. geniet ervan! Groetjes menneke