Hoi, Vriendin is gisteren bevallen, van een dochter alleen blijkt ze een lilliputter te zijn, ( heh bah dat klinkt zo negatief maar weet niet hoe ik het anders moet noemen,en ik bedoel het ook niet negatief hoor!!!) Ze zijn enorm geschrokken, aangezien deze diagnose niet tijdens de zwangerschap was vastgesteld, de 20 weken echo was prima en bij de 35 weken controle hadden ze alleen gezegt dat de beentjes wat achterliepen op de groei... Ik blijf het vreemd vinden dat ze dit dus over het hoofd hebben gezien, Nu ze geboren is zie je het heel duidelijk, en ook aan het gezichtje, Pffft zo sneu voor mijn vriendin en haar vriend.... Ze zitten ook helemaal niet op een roze wolk, wat ik ook wel begrijp, ze willen het ook niet bekend maken op facebook omdat ze bang zijn voor rot reacties.... Ik vind het erg zielig allemaal, moest het even delen en dacht dat dit de juiste plek was in dit forum! Liefs.
Hier ook gehad,een collega van me man,vorig jaar 5 dg eerder geboren als onze dochter... Hun hebben al niet via de natuurlijke weg zwanger kunnen raken en toen hun dochter werd geboren kwamen ze er ook achter,niks gezien tijdens echo's etc. Onze dochters zijn dus even oud en schelen 5dg maar het verschil zie je duidelijk. Ze is 2 weken terug ook geopereerd aan haar nekje,omdat haar hoofdje te groot word in vergelijking met haar lichaampje Het is heel sneu,maar ze is wel een lekker vrolijk meisje!