Hallo dames, Ik heb vorige week een echo gehad met 6 weken, hier was echter een mooi vruchtzakje te zien wat hoort bij 6 weken. De VK kon nog geen vruchtje of hartje zien. Voor haar geen reden voor onrust ze had dit vaker meegemaakt maar voor mij wel natuurlijk. Nu mag ik morgen terug voor een 2de echo dan moet ik 7 weken zijn. Wie zag er nog meer geen vruchtje bij 6 weken? Het was trouwens geen inwedige echo maar een buik echo. groetjes Dorianne
bij mij zag je met 6 weken ook niks, met 8 weken zag je een mooi kloppend hartje.....Niet te druk maken meis, komt vast goed, het is nu nog erg pril...
Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad (inwendig) met 6+1 weken, maar volgens de arts was er alleen een dooierzak aanwezig in de vruchtzak. De vruchtzak was ook maar 5+1 weken, volgens haar gewoon goed! Ik mocht eigenlijk pas over een week terugkomen bij de zwangerpoli voor een echo, maar de afgelopen dagen waren hels (mede ook omdat ik bij de vorige zw-schap wél een vrucht met hartactie op de echo zag met 6+1 weken). Dus vanochtend gebeld en nu mag ik woensdag komen. Ik ben dan precies 7 weken zwanger! groetjes
Bij mij was er met 6 weken alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Deze echo was inwendig. 3 weken later mocht ik weer komen, toen een kloppend hartje en druk bewegend kindje Inmiddels ben ik alweer 33 weken zwanger. Veel succes met jullie echo's!!