dik buikje bij de meting

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bambie, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Het buikje van mijn kindje is nu 28 weken en 1 dag terwijl de rest zo rond de 25/26 weken zit,
    weet iemand waardoor het buikje dikker kan zijn, of heeft iemand hier ervaring mee?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Bij mij was het buikje ook wat dikker dan de rest (bij 36,1 weken) maar bij mij waren ze er erg blij mee want dan heeft het kindje wat reserve na de geboorte

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Omdat ie een lekker dikkertje is! Geen zorgen maken! Sommige kinderen zijn lang en dun, andere wat voller etc etc
    Zolang je vk, echoscopiste of gyn er niets van zegt (en dan bedoel ik: iets expliciets) niets aan de hand

groetjes!

4. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    bij ons is het buikje ook iets dikker (bij 20 weken was dat) en ik heb het meer gehoord.... zo heeft je baby wat reserve denk ik! beter dan dat ie te dun is.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup hier ook, de echoscopiste zei: lekker dik buikie (lijkt op mama dus :p) als dat erg was, dan hadden ze dat echt wel gezegd.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ook bij ons was/is haar buikje dikker. Ons vertelden ze dat het alleen maar een goed teken is. De kleine krijgt dan genoeg voeding binnen.

7. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Dat is alleen maar goed! Extra reserves, zoals de andere meiden al hebben gezegd.

8. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    dat stelt me wel gerust, ik schrok namelijk wel een beetje.... dank jullie dan kan ik dit weer van me af zetten.

groetjes
    Bambie

9. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Yep hier hetzelfde, lengte en de grootte van het hoofdje lag op schema en het buikje liep 1.5 week voor. (ook iets dikker dus)

10. Jacqueline1984

29 jun 2006
    22
    0
    0
    Sittard
    hier liep het buikje bij 20 weken flink voor.
    En bij 34 weken 2 weken achter.
    Gisteren echo gehad bij 36 weken en nu loopt die 2 weken+4 dagen achter

Deel Deze Pagina