Hoi hoi, Wie van jullie zit ook in de spannende en zenuwslopende wachtweken?? Dit is onze 1e IVF behandeling. Vorige week dinsdag is er een embryo van goeie kwaliteit teruggeplaatst De eerste wachtweek is voorbij en nu we de laatste week in zijn gegaan wordt het wel heel spannend.. Ik voel van alles. Heb gevoelige borsten, al een aantal dagen een weeïg gevoel onder in m'n buik net alsof m'n menstruatie eraan zit te komen en ik heb het al een paar dagen behoorlijk warm. We blijven duimen!! Liefs
JA hier ook nog ene week wachten haha 22-04 mag ik testen na onze 1e ICSI Afgelopen donderdag is er een 8-cellige embryo teruggeplaatst Ik voel nog helemaal niks...nadat ik met IUI altijd wel wat voelde lijkt het nu alsof er niks gebeurt....wel wat moe maar dat is vast van de utro, en gevoelige borsten maar dat heb ik al sinds ik de Fostimon ben gaan spuiten. Wanneer mag je testen? of krijg je een bloedtest in het ZH?
Hoi Staffie, Spannend dat jullie ook nog een weekje moeten wachten.. Duurt lang vind je niet Wij mogen de 23e testen, als het rustig blijft weet ik niet of wij dat zolang volhouden, haha! Ik zie dat jullie net zolang als ons wachten op een wondertje. Wij hebben 6 IUI behandelingen achter de rug en kort daarna raakte ik spontaan zwanger wat helaas mis ging.. Ik hoop dat we volgende week allebei positief mogen testen!! Liefs
Hoi Opzoek, Ik weet wel bijna zeker dat het nog te vroeg is om te testen, dus we moeten nog even geduld hebben
@Mum Ja duurt veeeeel te lang!! haha Ik ben ook bang dat ik niet ga kunnen wachten hoor maar ja.. Officieel mag ik van het ziekenhuis pas 18 dagen na punctie testen maar ik hou gewoon de 14 dagen aan haha @Jordan Dank je wel!! Ik hoop dat het jullie ook snel lukt! @Opzoek Ja heb ik gedaan vandaag haha, maar dan om te zien of er nog pregnyl in mn lichaam zit, ik had een licht streepje dus dat is dan van een restje pregnyl. Echt veel vroeger testen gaat dus niet omdat de pregnyl ook een posi test geeft... We wachten gewoon maar weer verder haha
@Staffie, zeiden ze bij jullie 18 dagen na de punctie? Dat is wel heel lang ja. Wij mochten testen 14 dagen na tp. Als zaterdag alles nog ok is, haal ik de test wel uit de verpakking Ik zal blij zijn als de wachtweken voorbij zijn..
Ik wacht met jullie mee! Zelf heb ik binnen precies een week bn (23/4) maar zoals ik al aangaf in een ander topic ben ik overtuigd dat het deze ronde niets word het was dan ook mn allereerste keertje Maar hey ik steun jullie en wens jullie een knaller van een posi test!
Hoi Mies!! Ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel hoop heb hoor... Na al die jaren en mislukte IUI's lijkt het me onwaarschijnlijk dat een 1e ICSI wel gelijk lukt... Ik heb dan ook nog helemaal geen symptomen ofzo...maar ja...alles kan he...
Lieve staffie84 Nou ik meen dat icsi wel meer kans geeft dan iui Hoger slagingspercentage dacht ik! Alles kan, nooit opgeven! Toi toi xxxxx
Ja het verschil is dat ik nu tenminste zeker weet dat er een eicel bevrucht is maar ja....ik heb gewoon niet het gevoel dat het nu gaat lukken weet niet waarom, misschien omdat ik geen klachten heb?? waarom denk jij dat het niet gelukt is?? Wanneer is je NOD?
@Mies, lief dat je meeleeft! Ik hoop ondanks je gevoel dat het wel raak is bij jullie!! Waarom heb je er zo'n slecht gevoel bij?? Sinds vanmiddag wordt het zeurderige gevoel in mn onderbuik erger, ben zo bang dat het misse boel is.. Rekenen jullie de punctiedag ook als dag 14 van je cyclus, ondanks dit niet je natuurlijke cyclus is?
Ja ik reken de punctiedag als dag van de eisprong. Hopen dat het gerommel in je buik toch van wat anders is...
nou dames ik sluit me graag bij jullie aan! pfff officieel mag ik volgende week dinsdag testen ... officieus denk ik iets eerder hahah ik heb dan wel geen icsi of iui gehad maar zit aan de clomid en heb pco. Dus pregnyl spuit vorige week maandag gehad... pfff zo spannend!! succes allemaal en ben benieuwd wie zich uiteindelijk wel kunnen beheersen met eerder testen liefs
Hoi Draakjes, Welkom bij de club, hihi! Ik denk idd dat we het niet allemaal tot de testdatum volhouden, veelste spannend allemaal Ik hoop dat jullie wens deze ronde ook in vervulling gaat!!