Ervaring met echtbureau Coevorden.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marloes t, Jan 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes t

marloes t Lid

Oct 2, 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 marloes t, Jan 29, 2012
    Last edited: Jan 29, 2012
    Hallo dames,

Ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn met baby in beeld in Coevorden met een geslachtsbepaling met 15w4d. Hoor dat er namelijk best veel fouten zijn gemaakt met betrekking tot geslachtsbepaling, zelf 1 die met 22 weken een geslachtsbepaling heeft gehad de kamer mooi roze had, roze kleren en het mannetje bij de geboorte in het roze gekleed ging.

2. marloes t

marloes t Lid

Oct 2, 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens ook gezecht dat ik 16w3d zwanger was anders mocht ik niet komen...

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Je liegt dus over je termijn? ;)

Het zal waarschijnlijk een reden hebben dat ze geen geslachtsbepalingen onder de 16 weken doet, dus over je termijn liegen lijkt me dan ook niet echt handig. Met 15,4 is het wellicht nog te klein/onduidelijk en kan ze het nog niet zien.
    Er zijn maar weinig echoscopisten die zo vroeg al een écht betrouwbare uitspraak kunnen en willen doen.

4. marloes t

marloes t Lid

Oct 2, 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, ja ik heb er over gelogen omdat ik zo enorm nieuwsgierig ben.. Erg hè, ik weet het.. Ik moet gewoon afwachten tot de 20 weken echo denk ik, die heb ik met 1,5 week!

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Hahaha liegen over je termijn om t eerder te kunnen zien :p
    leuk bedacht maar zo werkt het natuurlijk niet :D
    Nog ff geduld, dan heb je zekerheid!
    succes met wachten ;)

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Maar je hebt dus over 1,5 week al de 20 weken echo? Maar dan ben je toch nog maar net 17 weken? Ik wist niet dat je al zo vroeg de 20 weken echo kon doen.

Nouja, succes met het wachten en hopelijk is alles goed op de 20 weken echo!

7. marloes t

marloes t Lid

Oct 2, 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, de pretecho is al even geleden, ik ben met de 20 weken echo bijna 19 weken zwanger!! Ik wacht af, maar ben niet zo geduldig.. Haha

Share This Page