wauw wat een mooie foto's! ik had hem.gisteren met elf weken! leuk he alles zit er op en er aan. wanneer heb jij een geslachtsbepaling? wij 01 februari. heb je al een idee wat het gaat worden?
Dank je wel, ik vind de foto's ook erg mooi ☺️. Nou, ik moet naar een prive bureau omdat het bureau van de verloskundige geen geslachts bepaling doet helaaas!
jaaaa ik ga dat ook doen, rond 14 weken bel ik hihi. Ik hoop op een jongetje 🙊, meisje is ook leuk maar t belangrijkste is dat het maar gezond is!
Mooie echo foto's! Vind dat de foto's steeds duidelijker en mooier worden. Wij hebben binnen kort de geslachtsbepaling (gaan er vanuit dat jongen is) 13 januari woep woep.. spannend!!!! Ik had met 10.2 weken de termijnecho gehad, maar ik werd 5 dagen vooruit gezet hu?? dus daar kwam 11 weken uit. Terwijl ik toch echt mn ei heb gevoeld de 24e okt... erg vaag. Lekker van genieten meis
Ahhh spannend, ik heb stiekem ook hoop naar een jongen 😳😳😳😳. Wel spannend bijna 13 januari! Dank jullie wel voor jullie reacties!!!
Hoop stiekem op meid hahaha... maar na drie boy's zal deze denk ik wel jongen zijn haha. Alles al voorbereid voor jongen.. geboortekaartjes al uitgekozen voor een jongen en al stiekem op mp gekeken voor kleding voor jongen..haha dus als het meid is moet ik denk effe schakelen en manlief ook
Nee dacht bij alle drie meisje, vooral bij de tweede was ik er heilig van overtuigd dat het meisje zou zijn haha dus nu echt van nou zal wel jongen zijn. Jij voorgevoel jongen of meisje?
Haha ja snap ik dat je dat nu toch gaat denken. Ik heb een paar keer gedroomd over een jongetje, dus geen idee hihi