Intakegesprek Astrocontact

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hallo dames,

ik mag op 13 november langsgaan voor een intakegesprek voor te werken bij Astrocontact, bij jullie is dat Astrotv, ik moet ook een screentest doen.

Ik twijfel zo hard aan mezelf dat ik niet durf te gaan, ik kan dat helemaal nog niet goed, het is dan ook een screentest voor tv, wat moet ik nu toch doen?

ik heb zoveel zenuwen, wou dat ff met jullie delen aangezien ik de kaarten ook al gelegd heb voor jullie, wat denken jullie?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik zou het niet doen.

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    waarom niet dan?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Een gevoel.

Als je aan jezelf twijfelt kun je beter eerst zekerder worden.

5. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Astro tv is toch onlangs bij het tv programma Tros Opgelicht geweest?

Er zitten veel oplichters bij Astro TV. Er werken mensen daar die helemaal geen paragnost zijn en de 'paragnosten' hebben de opdracht om de beller zo lang mogelijk aan de telefoon te houden zodat ze lekker inkomsten daaruit krijgen... Astro TV is ook toch van de buis gehaald?

Anyways, het is voornamelijk nep, dus als je er gaat werken (als je er nog WILT werken, aangezien het waarschijnlijk oplichters zijn) moet je het doen, kennis van zaken hoef je toch niet te hebben (ookal heb jij dat misschien wel)

Maar het lijkt wel een mooie ervaring om mee te maken.

Succes en Gr.
    Jaleesa

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Klopt dan het toen op tv is geweest.
    Je kan ook naar Astrotv smsen en daar geven ook mensen standaard antwoorden enz, je word dus echt opgelicht.

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nepgebeuren. Wil je daar überhaupt wel werken?

8. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ik zou je eigen gevoel volgen,
    als je het graag wilt moet je het zeker doen, misschien ontwikkel je je dan steeds meer.
    Mij lijkt het mooi als je op die manier mensen kunt helpen, want er zijn er genoeg die er wel wat mee kunnen, anders zou het progamma niet bestaan.

Als je gevoel nee zegt, niet doen.

Bij twijfel, je kan het altijd proberen, als je het uiteindelijk toch niet wilt kun je je altijd weer afmelden toch ?

Succes met je keuze....

Liefs Gobje

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik denk juist bij twijfel: niet doen.

10. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Als je denkt dat je mensen kunt helpen? Forget it! Het gaat die mensen puur om GELD VERDIENEN. Geld verdienen aan mensen die door allerlei omstandigheden pijn en verdriet hebben, hierover allerlei vragen hebben en zich (hopeloos) wenden tot zo'n Astrolijn/tv.

M.a.w. geld verdienen met andermans pijn en verdriet!

Het blijft een spannende ervaring om zo'n intake mee te maken. En je kan zo ver gaan totdat jouw gevoel, intuïtie en/of geweten aangeeft dat het niet lekker zit.

Groeten,
    Jaleesa

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik denk dat dit nu al is. Ze twijfelt niet voor niks, ;)

Deel Deze Pagina