Hej meiden, Wat een stilte hier... Nog 2 dagen en dan eindelijk het intakegesprek.. Hoe is het met iedereen? Nog nieuwe vooruitgangen? Lfs
Wij hebben net bericht gekregen dat we in week 19 starten met het spuiten van hormonen. Volgende week dinsdag een informatiemiddag over ICSI. Ik ben heel benieuwd en vind het wel prettig te weten wanneer we kunnen starten. Nu wachten op mijn ongi zodat ik kan beginnen met het slikken van de pil.
Spanennd Naomi!! Welk ziekenhuis zit jij? Ik heb dus woensdag mijn intake gesprek en wat ik begrepen heb van meiden die ook in het AZM zitten, moeten we dan bloedprikken.. daar krijg ik een week later telefoontje over. Dan ongeveer 2 weken wachten en dan krijg je een pakketje met de post voor afspraak bij IVF arts, IVf verpleegkundige en de voorlichtingsmorgen/avond.. En dan hopelijk snel zat beginnne met spuiten.... LIefs
Hoi Monatoetje en Naomi Ik heb 4 april een informatie bijeenkomst, 10 april prikles en 12 april start ik met de hormonen en dan begin mei ongeveer de punctie. Dus gaat nu allemaal lekker snel. Ik heb ook bij mijn intake gesprek bloed moeten prikken, maar dat was gelukkig allemaal goed Liefs Nicky
Hej Nicky! Das wel heel fijn dat je zo snel verder kunt... Ik ben bang dat het voor mij juni/juli gaat worden.. Maarja we wachten al zolang, die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij ! Als we dan maar een positief rusultaat krijgen is het het allemaal waard geweest ! Welk ziekenhuis zit jij? Lfs
Hey Monatoetje, Ja idd wel fijn dat het ineens allemaal zo snel gaat. Voordat je het weet is het Juni Ik loop bij het fertiliteits kliniek twente en het voor het lab werk in zwolle. Waar sta jij onder behandeling dan? Liefs Nicky
hallo ik had gistren mijn intake gesprek over ivf wist allemaal niet dat het zow snel ging want ben vorige maand geopereerd en heb te horen gekregen dat bijde eileiders afgesloten waren ze hebben gistren bloed afgenomen een ego gehad daarop zagen ze dat ik veel eitjes had dus als ik begin met spuiten moet mijn ego wat eerder ivb met overstimulatie heb prik instructies gehad ik ga beginnen met decopeplyl en op de derde dag gona-f als ik het goed typ ik moet 2 weken wachten tot ze het thuis komen bezorgen bloed testen zijn over 10 dagen binnen daar wordt ik over gebeld en ben net ongesteld geweest dus kan waarschijnlijk bij me volgende cyclus al beginnenn ik moet die dag wel opbellen als ik ongesteld ben geworden of ik groen licht heb de ja of de nee jij heel veel sucses vandaag het mag dan mischien niet zow veel voorstellenn maar ik wass toch wel nerveusssss groetjessss....
Hoi meiden. Hier gaat het nu ook echt beginnen ( lees de koelkast ligt vol) vanaf 15 april ga ik beginnen met de decopeplyl. @ Monatoetje.Hoe was het gesprek, mogen jullie ook al snel beginnen? @ Koffiebekertje. wij fijn dat het zo snel gaat he. Maar moet jij vanaf de 1e dag menstruatie gaan spuiten? Ik moet beginnen op de 21ste dag. @ Naomi en Nicky wat super dat jullie ook nog een informatie middag/ bijeenkomst hebben.
Hej Meiden, Vanmorgen intake gehad, Erg aardige gynaecoloog.. Heeft ons een beetje uitgelegd hoe alles gaat lopen en in zijn werk gaat.. Daarna heb ik een inwending onderzoek gehad. Kijken of alles er van binnen goed uit zag en hij heeft gelijk een uitstrijkje gemaakt (wat je normaal vanaf je 30ste voor het bevolkingsonderzoek moet/kan laten doen). Ook hebben manlief en ik allebei moeten laten bloedprikken op HIV en Hepatitis.. En daarna moesten we naar de IVF afdeling waar manlief zijn zaad moest inleveren om in te kunnen schatten of we IVF of ICSI nodig hebben... Ook daar waren ze heel erg vriendelijk! Dus we hebben er een erg goed gevoel over. 18 april hebben we een telefonische afspraak voor de uitslagen van alle onderzoeken en we nu is het afwachten wanneer we van de IVF afdeling een oproep krijgen voor voorlichting en gesprek met IVF arts. Gyn verwachtte dat we rond eind mei, begin juni zouden kunnen beginnen... Moet als ik nu ongesteld wordt alvast beginnen met de pil.. Dit was omdat ze dan beter met de planning rekening kunnen houden, en niet hoeven kijken welke cyclusdag ik op zit maar gewoon kan beginnen dadelijk.... Liefs
@ monatoetje. Voor jou wordt het dus nu ook allemaal spannend. Hoop voor je dat de uitslagen allemaal goed zijn. @ balou. Gezellig lopen we een beetje gelijk op. Ik mag 12 april beginnen met spuiten. Ja is idd wel fijn dat we ook nog een informatie bijeenkomst hebben, al denk ik niet dat er nog heek veel nieuws naar voren zal komen. Liefs Nicky
Hoii Balouu pff spannend ook de 15de beginnen ik zelf denk dat ik rond die tijd ongesteld wordt en dan ook zon beetje ga beginnen waarom ik om de eeste dag al ga spuiten weet ik niet en jij op de 21ste ik weet niet wat jij allemaal al geprobeerd heb maar ik helemaal nix dit is echt de eerste keer en het ligt echt alleen aan me afgesloten eileiders de rest was allemaal in orde en indd ben ook wel nieuwschierig naar het intake gesprek hoe dat is gegaan ik hoor het allemaal welll groetjessss Balou1 Member Balou1 Member
Oh jullie mogen allemaal al bijna starten, spannend hoor! Ik moet nu even geduld hebben.. 18apr pas uitslag en dan nog wachten op oproep ivf afd. Voor mij wordt het pas juli denk ik.... X
Hallo,allemaal ook mijn koelast ligt vol nu mag ik er nog 14 dagen naar kijken en hopenlijk komt mijn ongesteldheid dannn het duurt allemaal wel lang hoor als je aan het wachten bent gelukkig werk ik nog heel de week kunnen me gedachten eens ergens anders op
hallo dames we waren 2 jaren bezig om het te proberen toen mocht ik pas naar de gyn in die 2 jaar ben ik 1 keer zwanger geweest dat liep tot niks uit. Vorige jaar december mocht ik naar het ziekenhuis voor een gesprekje bij de gyn en daarna moest ik in december weer naar het ziekenhuis voor een intake ivf. In januari moest ik naar ziekenhuis voor ego tijdens me ongi om te kijken hoeveel eitjes ik had dat was allemaal goed. ik moest naar me kijk onderzoek bloedprikken dus heb dat dezelfde dag gedaan en nu moet ik wachten de medicatie dan kunnen we met het hele traject beginnen. De medicatie zal deze maand wel komen. Een heel lang verhaal maar hoop voor ons allen dat het allemaal goed uitpakt heel veel sterkte iedereeen
@ Nicky. Hoe was de bijeenkomst, nog nieuwe dingen gehoord? Wauw je mag vandaag beginnen, succes met de eerste spuit . @ Koffiebekertje, wat een ruimte neemt het in beslag he nu hopen dat je menstruatie snel komt. @ Monatoetje, gelukkig is het al bijna de 18e, vind het ook wel veel wachten hoor @ Semm, mag je gelijk beginnen als de medicatie binnen is? Hier nog een paar nachtjes voordat we gaan beginnen, moet heel eerlijk bekennen dat ik er toch een beetje tegen op zie. Maar het is voor een goed doel dus we kunnen het aan.
balou1: Ik krijg een schema maar denk dat ik meteen mag beginnen met de medicatie deze week nog niks ontvangen dus mischien volgende week dat ik het binnen krijg we wachten af ik vind het ook heel spannend maar het is idd voor een goed doel en daar blijven we aan denken heel veel s6 iedereen en voor wie al mag beginnen met medicatie ook heel veel s6
hallo allemaaalll zijn er bij jullie al dingen veranderd of gebeurdd? ik ben eindelijk donderdag ongesteld geworden en mocht tussen 2 en 4 bellen toen mocht ik savonds gelijk beginnen ik dacht dat doe ik wel even niet dussssss ik kreeg bij het prikken zelf een stress aanval ik durfde gewoon niet en ik ben helemaal niet bang van naaldenn maarr kreeg het niet voor elkaar toen heeft me vriend het gedaan alleen die was ook super nerveus vooral door mij toen het naaldje erin kwam schrok ik zo erg dat ik terug trok pffffffffff volens mij 1/4de verloren heb het ziekenhuis gebeld maar moest gewoon de volgende dag doorgaan ben nu 4 dagen bezig met decapeptyl en gistren is de gonal-f pen erbij gekomen donderdag heb ik een ego om te kijken hoe het allemaal gaat zal mij benieuwennn ik hoor wel hoe het bij jullie iss en zijn er al mensen die de punctie hebben gehad? fijne avondd groetjessss
Hoi hoi, Onze uitslagen waren goed dus hebben groenlicht om te gaan starten. 3 mei hebben we voorlichting, gesprek met ivf arts en een gesprek met verpleegkundige. Dan krijgen we te horen wanneer ik mag starten met spuiten... Vind het wel spannend worden nu... In ons ziekenhuus doen ze wel aan 'zomerstop'. In week 28, 29 en 30 laten ze niemand beginnen met spuiten en ik week 31, 32 en 33 doen ze geen puncties, hopelijk vallen wij er net voor.... X