Wat is dat met Facebook nu weer? Hebben jullie dat ook? Ik zie nog maar 3á 4 berichten in mijn nieuwsoverzicht en dan komt er onder te staan, wil je meer nieuws zien voeg dan meer vrienden toe. Denk dat Facebook snel hyves achteraan gaat!
Dat had ik gisteren ook. Facebook is nog steeds erg populair en winstgevend dus zal niet zomaar stoppen.
Storing. Ik had het net ook. Op de PC alleen trouwens. De telefoon niet. Nu is het weer goed bij mij.
Nee dat probleem heb ik (nog) niet. Heb wel dat berichten op mijn tijdlijn niet recent zijn. Af en toe komen berichten van 3 dagen oud bovenaan mijn tijdlijn. Hebben meer mensen dit? Sorry dat ik nu jouw topic gebruik..
Constant. Vroeger stelde ik in dat ik de meest recente berichten eerst wilde zien maar nu moet ik dat elke dag wel een paar keer instellen. Geeft altijd meest populaire berichten aan als ik pc weer aanzet. Elke keer zet ik het op nieuwe berichten eerst maar dat doet het dus nooit. Gebruik fb steeds minder omdat het steeds vervelender wordt om te gebruiken.
Ik heb een hekel gekregen aan fb. Enigste reden dat ik het nog heb is 2 bevriende stellen in Australië. Wij hadden ooit 150 "vrienden" dit is nu nog 80 Ik gooi er elke week wel een paar af waar ik toch nooit contact mee heb haha. En mij beste echte vriendin heeft niet eens fb
Nee, niet gezien. Ik krijg nu wel opeens meldingen dat iemand een paar dagen geleden iets op de verkoophoek heeft gezet, en dat het er dan eigenlijk pas twintig minuten opstaat. En van die verjaardagsmeldingen word ik ook niet goed. 'Morgen is X jarig!' 'X is jarig vandaag!' 'X was gister jarig, wil je een verlate verjaardagswens sturen?' Maargoed, dat kun je vast ergens uitzetten, ben alleen te lui om te zoeken.
Ik heb de app gewoon niet, maar kijk via de browser op mijn mobiel. Lekker rustig, krijg je ook geen meldingen
Volgens mij omdat iedereen overstapte op Facebook omdat dat internationaal is. Ik ben met Hyves gestopt omdat Hyves stopte