Nieuwe contacten omg. Schiedam

Discussie in 'De lounge' gestart door GlitterGoud, 27 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Hoi!

Lang getwijfeld of ik dit zou posten en uit halve schaamte maar een nieuw account aangemaakt voor deze post :D
    Ik woon sinds kort in Schiedam en zou hier graag ook nieuwe vriendinnen maken. Ik merk alleen wel dat dat best lastig is. Ik ben dertig jaar en heb twee kinderen van 4 en 6 en ik zou het erg leuk vinden als jij ook kinderen hebt zodat we gezellig wat kunnen drinken en kletsen terwijl onze kinderen zich vermaken. Daarnaast vind ik het natuurlijk ook hartstikke leuk om af en toe iets samen te doen zonder de kinderen!
    Ik ben zelf vrij makkelijk al zeg ik het zelf:roflmao:. Ik ben vrij stabiel qua emoties en hou gewoon van leuke gesprekken met humor i.p.v. overal heel zwaar aan te tillen. Natuurlijk mag er ook ruimte zijn voor verdrietige gesprekken op zijn tijd!
    Als je je aangesproken voelt zou ik het heel leuk vinden als je een reactie achter laat of mij een PB stuurt!

Liefs GlitterGoud

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik wilde even tegen je zeggen dat ik het ontzettend stoer van je vind dat je dit bericht plaats! (Ik zou het niet durven) Ik woon niet in Schiedam en kinderen heb ik nog niet. Althans er zit er wel 1 aan te komen.:rolleyes::cool: Maar ik hoop echt dat je hier nieuwe contacten vind en dat er uiteindelijk een vriendschap ontstaat!:thumup:

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #3 Strandbal, 27 sep 2017
    Laatst bewerkt: 27 sep 2017
    Hoi hoi!

Ik woon vlakbij Schiedam.
    Ik heb je een berichtje gestuurd.

4. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    dapper om je verhaal te vertellen.
    waar in schiedam woon je.
    ik woon er al 36 jaar.
    en heb 1 zoon van 10

5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Stoere post! Ik woon dichtbij Schiedam en heb een dochtertje van 7 maanden. Stuur maar een pb als je contact wil :) Ben trouwens zelf 32.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Stoer van je, ik zal je vanavond even een pbtje sturen!

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben 32 en heb een zoontje van 6. Woon nu in Vlaardingen sinds 3,5 jaar en heb daarvoor 3 jaar in Schiedam gewoond. Je mag me een pb sturen hoor

8. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!! Wat leuk! ik heb vanavond nog een werk afspraak maar ga zeker op iedereen nog even reageren !

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je spreekt me aan, maar ik woon helaas mijlenver bij Schiedam uit de buurt. Jammer, ik ben gek op humorvolle no nonsense gesprekken... :)

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  10. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Thanx! Ik heb al wat reacties in mijn postvak waar ik heel blij mee ben :D jij heel veel plezier met je zwangerschap en aanstaande kindje.

Ysabella vindt dit leuk.
  11. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Leuk, ik heb je een berichtje terug gedaan!

12. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw

Wat leuk, ik heb je een reactie gestuurd!

13. GlitterGoud

10 sep 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Jammer, maar leuk om te horen dat het anderen aanspreekt!

14. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Leuke topic. Hoop dat je er een leuke vriendin (of meerdere natuurlijk) aan overhoud.

Deel Deze Pagina