Ha meiden, Wii zijn nu 31 weken zwanger van ons tweede kindje. We zoeken nog naar een mooie jongensnaam maar hebben de naam nog niet gevonden. Onze dochter heet Yael Namen die op de twijfellijst staan zijn: Elai Zayne Kai Maar we zoeken eigenlijk nog naar meer inspiratie want dit zijn niet echt de namen. Ik hou van kort en krachtig. Taal maakt niet uit, maar niet te lang. Levi senn etc vind ik ook prachtig maar ik wil eigenlijk geen top10 naam. Ben benieuwd naar jullie inspiraties meiden! Liefs, Samsoko
Oh ja: Je of dje klank valt ook af omdat onze dochter dat al heeft... Jake of joas vind ik namelijk ook leuk maar lijkt te veel op yael
Mika vind ik zelf heel leuk, maar wordt m niet wegens dezelfde of bijna dezelfde naam in omgeving. Past ook mooi bij yael
Jax Bryce Flynn Chaz Seth Wess Iven Shay Ace Vance Kyle Devin Floyd Shane Niven Brett Ryan Ty Joe Kane Wyatt Scott Ward Eloy Dean
Ian Revi Milay / Nilay Evan Neal / Neil Lloyd Mace Zev / Sev / Sef Lee Zias / Zian Sid Ravi / Savi Ray Yves Ivar / Ivan Deon
Ché Nevan Mikai / Nikai Lukai Isai Lake Aiden Milas / Mias / Ilas Micha Revin Kyan Novan / Nolan / Noan Novin Dave Nilan / Ilan Dante Reza Raf