Hoi allemaal, Mijn meisje is onlangs ziek geweest, klein beetje verhoging maar vooral veel hoesten en verstopte neus. Sinds een halve week heeft ze geen verhoging meer maar ze hoest nog wel. Verder slaapt ze goed en speelt ze lekker. Nu gaat ze op woensdag altijd een paar uurtjes naar de peuterspeelzaal en weet ik niet zo goed of ik haar morgen moet laten gaan. Punt is dat ze zelf wel heel graag wilt en volgende week begint natuurlijk de kerstvakantie... Wat zouden jullie doen?
Zou haar gewoon lekker laten gaan. Als ik mijn zoontje voor elke verkoudheid thuis moet houden gaat hij meer niet dan wel naar school. Ze voelt zich goed dus lijkt me geen probleem. Ik kijk altijd naar hoe ze zich voelen, kunnen ze thuis lekker spelen dan kunnen ze dat vast op de peuterspeelzaal ook.
Mijn dochter is eigenlijk nooit ziek dus dit is een beetje nieuw voor mij Maar spelen etc doet ze wel gewoon lekker
Als ze zelf aangeeft graag te willen gaan zou ik haar gewoon brengen, hoesten doen ze daar nu wss allemaal
Gewoon brengen, stotterende en proestend kindjes lopen daar wel meer. Als het toch niet gaat kun je haar altijd nog ophalen!
Zolang ze geen koorts hebben en goed in de vel zitten gaan ze hier gewoon naar de peuterspeelzaal of school. Ik zou haar dus wel laten gaan en tegen de leidster zeggen dat ze kan bellen als je dochter opgehaald wilt worden omdat ze zich niet lekker voelt.