Geen blauwe plek naar een flinke val?

Discussie in 'De lounge' gestart door void, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben dinsdag van het paard gedonderd, ik werd min of meer het zadel uit gelanceerd tijdens een sprong, bleef zitten maar het paard maakte een onverwachte beweging naar rechts en ik gokte op links en viel er links af.. Flinke smak op mijn heup Zo boven m'n bil links van mijn ruggen graad en ik maar denken dat wordt een flinke blauwe plek.. Maar niks...?? Ik ben ook niet zo iemand die dan uren op de ehbo gaat zitten.. Het doet lang niet zo zeer meer, maar bij sommige bewegingen voel ik het nog wel... Kan een blauwe plek zo diep zitten dat je het niet ziet?

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja dat kan ;) Je kunt ook een kneuzing/bloeding hebben in bijv je pezen of in dieper liggend weefsel.

3. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik ooit gekneusde ribben had na een ongeluk en dat het een dag of 5 duurde voordat het blauw werd. Toen werd het overigens ook echt goed blauw/paars/zwart/groen/geel.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dankje, ik ben niet zo heel lang geleden van boven aan de trap naar beneden gegleden.. (gleed uit dacht een paar trappen te slippen maar gleed gewoon helemaal naar beneden) en toen was ik echt bont en blauw.. Ik ben echt een kluns, dus val vaak, verbrand mijzelf vaak en al dat soort dingen, al heel mijn leven vandaar dat ik ook nooit naar de EHBO of dokter ren want dan kan ik net zo goed een week abbo nemen en ik heb uiteindelijk nog nooit iets gebroken en gezien ze hier al helemaal onder druk staan ga ik liever niet dan wel.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Tis trouwens 6 dagen geleden nu en nog niks, de pijn is wel langzaam weg getrokken.. Kon in het begin niet eens normaal op de bank gaan zitten zonder een auw..

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.025
    113
    Prima dan toch? Ik zie het probleem niet?

7. shoshana

shoshana Niet meer actief

Als ik mijn heup stoot tegen de tafel heb ik gelijk een blauwe plek ter grote van een appel :D. Soms heb ik plekken waarvan ik niet eens weet dat ik mij gestoten heb. Maar het ligt er vaak ook aan hoe je valt en waarop. Harde ondergrond of wat zachter. De een heeft er eerder last van dan de ander.

Deel Deze Pagina