Intellectuele ontwikkeling, hoe ging dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik denk dat als hij op het VWO zit en zijn huiswerk gedaan heeft, genoeg aan zijn hoofd heeft. Hij zal naast VWO en huiswerk, misschien 2 uurtjes per dag aan het gamen zijn?
    Natuurlijk vind ik dat je er een tijd aan moet geven maar bij pubers werkt dat toch net ff anders (dan bv jonge kinderen).

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Inderdaad... vanaf wanneer nemen jullie kinderen mee naar musea etc? Dat ze er ook echt iets van opsteken? Jaartje of 7?

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik zou vooral samen musea, theaters, filmhuizen, tentoonstellingen blijven bezoeken en erover praten. Dat kan op alle leeftijden.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik ben altijd blij geweest dat mijn ouders niet zo een druk op mij hebben gelegd. Bij mijn nichtje werd dit wel gedaan en zij is er echt enorm door van het padje geraakt terwijl ik netjes mijn studies heb afgerond. Mijn vader heeft zich vooral in mijn interesses verdiept om mij te stimuleren.

Qua gamen kan ik weinig zeggen want bijna elke avond zitten mijn man en ik ook achter de ps4 (we hebben er daarom 2). Toen hier een antwoord werd gegeven dat de broer van de dame in kwestie game-ontwikkelaar is dacht ik meteen: "bij Guerilla Games, want dan mag er even gezegd worden dat Horizon echt te tof is" 🙈

Wanneer het gaat om intellect stimuleren denk ik ook dat dit al voldoende gebeurd op school. Persoonlijk zou ik ook meer richting sport gaan denken. Misschien vind hij het wel leuk om bij een club te sporten zodat hij ook wat sociale interactie krijgt buiten online gaming o.i.d. om.

Deel Deze Pagina