maagpijn wat aan te doen..?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vollutto, Jun 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik loop en zit de hele dag al dubbel van de buikpijn. Ik heb zelf het idee dat het m'n maag is. Heb alleen helemaal geen last van maagzuur of misselijkheid. Het zijn ook absoluut mijn darmen niet, want het zit heel hoog in m'n buik.
    M'n buik wordt niet hard, dus ik denk niet dat het iets aan/in m'n baarmoeder is.
    Weet iemand of je iets kan slikken tegen maagpijn? Heb net wel een paracetemol genomen, maar dat helpt voor geen meter....

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ben net naar de huisarts geweest en heb een drankje voorgeschreven gekregen. Nu maar hopen dat het snel helpt....

3. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Heel slim om naar de ha te gaan die weet het toch het best...hoop voor jou ook dat het snel helpt:D

4. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi!

Ik herken het wel hoor, al is het bij mij niet zo erg dat het erg pijn doet. Ik ben nu zelf 23.5 weken zwanger en mn baarmoeder zit al op 28 weken hoogte. Ik heb tijdens het eten heen erg geirriteerde maag. Nu moet ik kleinere beetjes eten en niet vet. Bij mij is het denk ik dus de hoge baarmoeder, wat normaal later erbij hoort.
    Misschien zit bijjou nu ook al je baarmoeder hoger en zit je maag klem???
    Hoop in ieder geval dat je drankje van de huisarts helpt!

Groetjes Claire

Share This Page