Intelligentie-test: wie heeft ervaring?

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door Jatobe, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

    Jatobe Fanatiek lid

    9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Bedankt voor jullie eerlijke en lieve reacties! Word er een beetje emotioneel van. :):)

    Ik denk dat we inderdaad een logopediste nogmaals gaan zoeken (dus niet meer degene uit het revalidatiecentrum, want pff daar had L. geen klik mee om het zo maar te zeggen, erg passief en ouderwets).;)

    Verder gaan we nog een aanvullend gesprekje houden met de school, ik denk ik maart/april. Hij gaat per september naar school, dus dan kunnen ze zich nog goed voorbereiden. Heb begrepen dat nu de rugzakjes weggaan, de scholen zelf geld krijgen om passend onderwijs te bieden....hopen dat het allemaal lukt.:)
     
  2. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Fijn dat je wat hebt aan de meningen!

    Ik vraag me ook wel eens af of mijn zoon nog logopedie nodig heeft. Toen het een paar maanden geleden ter sprake kwam, heb ik de boot een beetje afgehouden maar inmiddels zie ik toch weinig vooruitgang meer qua uitspraak. De v klinkt als een z, de l, r, w als een j en hij articuleert gewoonweg niet goed. Wel heeft hij een woordenschat waar je U tegen zegt en maakt hij erg lange zinnen (10+ woorden). Voor ons is hij uiteraard goed te verstaan maar anderen hebben er geregeld moeite mee. Moet ik wachten tot de psz erover begint of moeten we toch maar eens langs de ha? Aan de andere kant denk ik: komop, hij is ongecorrigeerd net 3 en misschien heeft het gewoon nog wat tijd nodig. Wanneer en waarom hebben jullie een logopedist(e) opgezocht?
     

Deel Deze Pagina