gecondoleerd meid, iets ergers dan dit, je kindje verliezen kan je je niet voorstellen, maar wat ik toch wil vragen, hoe(waaraan) is het kindje dan overleden?? het kan toch niet zo zijn dat de kleine overlijd doordat het niet direct goet eet??? (bedoel ik mee te zeggen dat de kleine doorgaans zoveel voedingstoffen nog van de moeder heeft) niet dat ik perse nieuwsgierig ben waardoor de kleine overleden is maar wel meer om het feit dat het gebeurd is en dat een ander er misschien leer uit trekt?? wat sneller alarm slaat o.i. d????
hartstikke lieve reacties van jullie, dankjewel, het kindje wilde gisteravond/nacht ineens niks meer drinken, je kan dan aan veel dingen denken,..is hij dan al niet lekker geweest, hebben ze hem wel goed onderzocht voordat hij naar huis mocht,ik denk wel dat er sectie op verricht word,haar hele zwangerschap is goed verlopen..ergens toch wel heel eng....toch? zo zie je ook weer, dat het uit onverwachtse hoek toch fout kan gaan, maar daar moet je niet teveel bij nadenken, anders draai je helemaal door geloof ik, ik weet er het fijne ook nog niet van, het is dieptriest dat het zo moet lopen, mn nichtje en dr man zijn dr helemaal kapot van, logisch ook, dit is het vreselijkst wat je als mens kan overkomen, je kind dat overlijd als ik iets meer weet horen jullie het wel, liefs, Marit
Wat een naar verhaal ik wens je heel veel sterkte en wat een mooi gedicht heb je uitgekozen ik heb echt tranen in me ogen!
wat erg zeg is inderdaad niet eerlijk wens hun veel sterkte vanwege ons groetjes Talia Elyesa & Ilyas
Jeetje wat erg zeg..gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. En inderdaad een heel mooi gedicht.
Een vlinder van liefde weggevlogen heel zacht is nu de mooiste ster en straalt dag en nacht nogmaals heel veel sterkte
Jeetje wat een drama, ongeloofelijk. het afgelopen half jaar heb ik in mijn eigen vrienden/familiekring deze ellende 2 keer mee moeten maken en het is intens wat het met je doet. Marit wil je jou nichtje en man laten weten dat er hier heel veel mensen zijn aan hun denken en hun alle kracht toewensen om dit verschrikkelijke drama een plekje te kunnen geven in de toekomst. Ik hoop dat ze bij vrienden en familie een warme plek vinden om hun verdriet mee te delen. Dit is onmenselijk en ondragelijk, heel veel sterkte
Wat vreselijk zeg, van dit soort berichtjes word ik altijd toch een beetje bang he, denk je dat alles goed is gegaan, gaat het een paar dagen later alsnog mis en zomaar ineens, zonder reden!!! Gaan ze dit nog verder onderzoeken, hier kan je toch niet mee verder??? Gecondoleerd met dit grote verlies!