Zwanger joeppie!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door klungel, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Ook wij zijn zwanger !!! Nog erg onwerkelijk allemaal heb twee testen gedaan kv 2 voor 5 en clear blue en allebei hartstikke positief!!!

Heb nu alleen nog 1 vraagje mijn cyclus was 31,31,28 en 34 wat moet ik nu invullen op de banner 34 of 28 of iets er tussen in??

Groetjes Klungel

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!!
    Ik lees ff mee, heb vanmorgen zelf ook posi getest en ik weet ook niet wat ik moet invullen qua cyclus!

3. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0

Heej, Alleeerst van harte gefeliciteerd, kun jij het al geloven?? Wij nog niet.
    Wat heb jij bij je banner ingevuld dan?? je langste of je kortste cyclus of er tussenin??

Groetjes Klungel

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

van harte!!!!!! hier ook een prille zwangere! Ik zou je langste cyclus aanhouden, doe ik ook! geniet ervan!

5. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    heej dank je wel, dat denk ik ook maar ik zit met een twijfel als ik tel 16 okt. eerste dag menstruatie 28 dagen later is het 3 nov. dan is mijn innesteldag. Ik heb die dag mega steken gehad zo erg dat ik naar huis ben gegaan... dus daarom twijfel ik een beetje

Groetjes Klungel

6. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik kijk steeds weer naar de test..... :)
    maar het begint steeds meer door te dringen, het lijkt mij alleen nu nog wel erg moeilijk om nog een week of 8 niks te mogen/willen zeggen.....

Ik heb nu 31 dagen ingevuld, maar tja dit is de 1e ronde clomid dus ik weet het echt niet, zal het wel van de echo af moeten laten hangen denk ik

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gefeliciteerd!

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Gefeliciteerd!!!!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Gefeliciteerd!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

12. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :Dvan harte gefeliciteerd!!!!!en geniet ervan:)

13. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Heej Einneh,

Wij kijken ook steeds naar de test, voel me verder ook best goed, beetje rommelgevoel in mijn buik en mijn boobies doen af en toe zeer. Wat ik wel heb is dat ik heel moe ben.... Ik ga maandag even naar de dokter want dat moet toch? Even doorgeven en misschien dat ze dan nog een test doen.
    Wij vinden het ook erg moeilijk om niets te zeggen, aan de ouders vertellen we het denk ik wel eerder en aan vrienden enz pas als we voorbij de kritieke dagen zijn!!

We zijn er erg blij mee aanstaande maandag zijn wij 7 jaar samen dus dat is een mooi cadeautje gaan zo lekker samen uit eten hebben tenslotte iets te vieren (en de keuken is nog niet aangesloten haha)

Groetjes Klungel

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb genoeg klachten maar dat hoort er bij! ik moet toevallig dinsdag nog naar de gyn voor controle ivm clomid gebruik, deze afspraak laat ik staan en dan ga ik dan wel overleggen hoe nu verder....
    Aan onze ouders vertellen we het niet eerder dan minimaal na de 1e termijn echo maar ik denk dat wel langer wachten en er een nieuwjaarskadotje van maken ofzo.....

15. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    gefeliciteerd

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)En jou houdt de eerste dag van je laatste menstruatie aan! dan weet je toch hoeveel dagen..?Of wordt ik gek hahaha..

17. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

18. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaaa, gefeliciteerd!!! :D