Mat care Ultra

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poohbear, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Hey ladies!

Ik heb vandaag 2 testen besteld van Mat care, deze zijn de "Ultra" testen... Gezegd wordt dat je al 6 dagen voor je NOD kunt testen. heeft iemand hier ervaring mee? Of kennen jullie anderen die daar (positieve?) ervaringen mee hebben?

Alvast bedankt voor jullie antw!!

2. Milla

Milla Niet meer actief

hoi, dit vroeg ik me laatst dus ook af. Ik heb begrepen dat de Metcare ultra niet gevoeliger is dan bijvoorbeeld Clear blue, het hangt af van de hoeveelheid HCG de tetst meet. De meeste testen verkleuren bij een waarde van 50 mIu, clear blue en kruidvat al bij 25 mIu, deze test geloof ik bij 20 mIu, maar als je bedenkt dat de waarde van HCG om de 24 uur verdubbelt, snap je dat de met care ultra niet veel scheelt met de kruidvat en clear blue test. Ik heb met mijn eerste zwangerschap 5 dagen voor NOD positief getest, met clear blue. Op de verpakking staat dat je dit kunt doen vanaf je NOD, ik denk dat clear blue wat voorzichtiger wil zijn in de gebruiksaanwijzing dan Met Care. Sommige vrouwen hebben pas na hun NOD een positieve test, ik geloof niet dat die zelfde vrouwen met Metcare wel een positieve test zouden hebben.. Ik ben benieuwd naar de bevindingen van anderen!

3. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Ik heb ze ook gebruikt. deze testen meten 10 mIu. dus heel erg gevoelig. Ik was helaas dus toen niet zwanger. maar ik denk zelf dat ze echt goed zijn hoor. succes ben benieuwd!

liefs bahar

4. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw 10 mUi, ik dacht 20, maar 10 is wel heel gevoelig..

5. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb ze ook gebruikt. De testen staan in mijn album. Ik vond het wel meevallen. Op vrijdag was mijn nod.

6. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Welke vrijdag was je NOD? Dus je hebt ze niet een paar dagen voor je NOD gebruikt? of bedoel je vrijdag 21 september?

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    opzich natuurlijk super dat je 6 dagen van tevoren al positief kan testen maar heeeel veel mensen raken zwanger maar daarbij gaat het in een heel vroeg stadium al mis en wordt je toch gewoon ongesteld. Dit gebeurd vaker dan je denkt dus waarom zo vroeg testen? Dan heb je jezelf blij zitten maken dat je zwanger bent maar dan wordt je toch ongesteld dat is toch veel erger dan "gewoon" ongesteld worden... tuurlijk is het spannend maar wacht gewoon tot je overtijd bent om teleurstellingen te voorkomen... succes!

8. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Nee hoor. Vorige week vrijdag, 14 sept. was mijn nod. Ik heb vandaag weer een test gedaan en die was gelukkig een stuk duidelijker :D

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zou ook niet te vroeg testen. Het komt zo vaak voor dat het misgaat voor je NOD. Je weet dit zelf niet omdat je denkt gewoon ongesteld te zijn. Het kan dus voor een grote teleurstelling zorgen...

10. Milla

Milla Niet meer actief

Meiden, de kans dat het in de derde week mis gaat is net zo groot als in de 4e 5e of 6e week... dan kun je net zo goed pas bij 12 weken gaan testen...

11. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    bij mij werkte de test niet, 5 dagen van te voren gedaan, en was volgens de test niet zwanger, 5 dagen later op nod deed ik weer een test. EN JAWEL! ZWANGER dus bij mij werkte die niet!

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja maar zo'n teleurstelling wil je jezelf toch eigenlijk het liefst besparen dus als je niet weet dat je zwanger was dan is dat minder erg en het is niet realistisch om het na je nod uit te stellen omdat je het dan weet omdat je niet ongi bent geworden

Deel Deze Pagina