Hoi allemaal! Ik heb een gemiddelde lf van 9-11 dagen. Zelfs nu ik tarwekiem olie slik is het niet langer geworden. Zou ik daar mee naar de ha moeten? Mijn lf was toen ik zwanger wilde worden van mn zoon ook al niet lang (geen 14 dgn) maar heb het idee dat hij nu nog korter is. Ook is het zaad van mn man niet optimaal (destijds). Ik slik de pil al niet meer sinds vorig jaarnovember en zijn bewust bezig vanaf juni Bedankt
Jammer dat je het met tarwekiemolie niet kon verlengen. Je kan altijd de huisarts om advies vragen en daarbij dan aangegeven dat je al tarwekiemolie hebt geprobeerd zonder resultaat. Ik moet wel zeggen dat er genoeg meiden zijn die zwanger raken met een korte lf. Volgens mij is minimaal 8 dagen nodig voor een innesteling
Ik wil samen met mn man langs gaan in december. Dan heeft hij vakantie. Mijn ha is nogal makkelijk in het af doen van; ga nog maar even proberen. Je moet minstens op sterven na dood zijn om serieus genomen te worden. Ben al regelmatig met mn zoon geweest voor oorontsteking en dan viel het wel mee. Volgende dag spuugde hij van de pijn en bleek het toch wat erger te zijn als dat mijn ha deed voorkomen
Ben je 100% zeker van je eisprong? Excuses als dit al gemeld is maar kon het zo 1,2,3 niet vinden. Ovulatietesten zijn namelijk ook niet altijd een 100% zekerheid. Bij mij werkten ze bijvoorbeeld niet.
Ja dat denk ik wel. Als ik normaal test is hij omo wit. Ik wacht meestal tot ik pijn heb en begin dan met testen, soms een paar dagen voor ik het verwacht te hebben. Ik voel mn ei altijd heel duidelijk. Heb meestal dan ook een knaller. De onderste was toen ik veel pijn had. Dag later trok de pijn weg