stomme vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames ik heb viavia een jongen leren kennen 2x een date meegehad.
    We appen soms en ik vind hem wel heel leuk alleen weet hij dit niet
    Hij wou graag weer een x afspreken dus heb gezegd kan wel zaterdag kan ik ook me moeder vragen om op te passen.
    Heb nog 2x gezegd zo vn jaa moet je wel zeker laten weten dan of je kan of niet . zijn antwoord was ok laat het je weten.
    Nu is het zaterdag en heb niks meer gehoord probeer me niet druk te maken is het niet waard...maar toch kriebeld het wil zo graag een app sturen met een stomme opmerking zo vn was gezellig he vandaag??maar vertik het! Wat zouden jullie doen?;)

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Jaa gewoon doen

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou hem na zo'n actie een stuk minder interessant vinden dus zou ook niet de moeite nemen om iets van me te laten horen. Doei..next..

4. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik zou het juist niet doen. Als het hem wat had geinteresseerd dan had hij je wat laten horen.
    Dus meid, hij is je niet waard. Lekker laten gaan die jongen..

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Jaa precies! Hij liep maanden te zeuren wanneer hij me weer zag enz dus dacht weekend ben ik ook ff eruit (gaat moeilijk met 2 kleintjes?) Krijg ik dit!liefst stuur ik een app met skkl!en gelijk die blok erop

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Idd!vind hem al minder leuk!

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zou absoluut niets sturen! En met zo een rot opmerking laat je juist blijken dat het je wat doet! Dat zou ik hem echt niet gunnen. Lekker links laten liggen dat soort types

8. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens.
    Je niet laten kennen en gewoon negeren.

9. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Oh vooral geen berichtje sturen. Als hij niet eens de moeite kan nemen om je ook maar iets te laten weten, ookal is het dat het niet lukt, dan is hij je tijd niet eens waard. Die kan je beter aan je 2 schatjes besteden. En bij mij zou hij persoonlijk al direct op de block gaan. Doeiii. Voor jou 10 anderen.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    + 1000

Wel rot voor je meis. Hoop dat je snel een echte goede lieve leuke vent tegenkomt. 🙃

11. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

doe gewoon niks. bal ligt bij hem nu.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hele slechte eigenschap van die jongen.
    Lekker aan de kant schuiven, je verdient beter!!

13. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Klaar ermee, wat een flapdrol.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb mijn man ook achter zijn broek aan moeten zitten 😃
    Maar mijn timing was gewoon niet goed. Hij was op dat moment met heel andere dingen bezig (niet zijnde vrouwen).

Ik zou het voor nu even laten rusten en het over een tijdje nog eens proberen. Wie weet heeft ie momenteel veel (vervelende) dingen aan zijn hoofd. Je kunt wel zeggen 'jammer dat je niks meer hebt laten weten' en het daarbij laten. Ik denk dat je ook veel kunt opmaken uit zijn reactie op zo'n bericht.

Wat ook kan, is dat hij zoekende is en een date met een andere vrouw had gisteren.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Next. ;)

16. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Waarom zo ingewikkeld doen en niet gewoon vragen? Al dat gedoe en gekonkel wordt hier op zwangerschapspagina wel erg gepropageerd. Heb soms het idee dat de gemiddelde leeftijd hier vijftien is. Je kunt natuurlijk snibbig gaan doen en dat voelt even goed maar daarna niet meer want dan weet je nog steeds niet wat hij vindt. Je kunt ook eigenwijs zijn en niets laten horen omdat hij het niet waard is, maar ook dan weet je niet waar je aan toe bent. Als je hem leuk vindt en wilt weten waar je aan toe bent zit er maar een ding op: open kaart spelen en gewoon vragen.

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Dank je wel wat lief!

18. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik weet dat ie het heel druk heeft eigenzaak in de horeca.
    Maar dan nog een appje kan er toch wel vanaf?
    Ik heb in me huwlijk veel mee gemaakt dus nu ben ik alerter en vooral omdat ik 2 kinderen heb.
    Deze schrap ik vn me lijst!

19. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Sorry meid, maar he's just not into you. Mannen laten het echt wel weten wanneer ze geïnteresseerd zijn. Ik zou de eer aan mijzelf houden en het hier bij laten.

20. Veera

Veera Niet meer actief

Tenzij er iets ernstigs is voorgevallen of tussengekomen denk ik dat de interesse niet wederzijds is

Deel Deze Pagina