Creabea's? Help mij!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joveli, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ik heb een probleempje, en hoop dat hier misschien wat mensen zijn met leuke ideeen.

Mijn moeder belde net:
    "En, hebben jullie je A4'tje al af!?"
    :rolleyes: Ehh.. a4tje?
    "Ja voor tante **** haar 50e verjaardag! Iedereen maakt iets leuks op een A4tje en daar gaan we dan een boek van maken. Dat heb ik je een paar weken geleden verteld!"

*pieeep*, dat was ik dus helemaal vergeten! En ik ben dus gigantisch NONcreatief. Ik kan écht niets bedenken wat ik in vredesnaam op een a4tje kan zetten voor haar 50e verjaardag. Misschien iets leuks met een foto van ons gezin? Een leuk gedichtje? Ik heb echt totaal GEEN inspiratie.
    Ik weet dat mijn moeder iets doet met foto's van haar zus en haarzelf van vroeger, mijn zus heeft ook al iets en wij kunnen dus echt niets bedenken.
    Heb mijn fotoboeken al doorgespeurd maar kan geen 'leuke' foto's van vroeger vinden. :(

Hebben jullie misschien een ideetje wat leuk is voor een 50e verjaardag én op een A4tje past/ er iets mee kan doen?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wanneer moet het af? Ik heb wel een keer een zo'n boek gekregen met een heleboel gedichtjes.
    Met een mooie tekening ofzo lijkt dat al heel wat. Of een handafdruk van je zoontje...

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heb je niet een leuke anekdote van een keer dat je bij je tante was (misschien gelogeert hebt ofzo) dat leuk is om op te schrijven voor haar? OF andere leuke herinneringen aan haar als tante.

Of idd iets meer in het nu, door iets leuks te maken met je kindje, voet of handafdruk idd

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    In het midden van het a4 een bijzondere foto.

Dan om de foto korte quotes of gedichten. Over het leven of over de persoon zelf.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Een foto van je zoontje met een voet/hand afdruk
    gedichtje erbij?

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    En toen je vroeger bij je oma logeerde heb je toen misschien iets lekker gegeten/bijzonders gedaan?

en anders iets van een stamboom misschien?

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het gaat om een tante volgens mij ? Die 50 wordt

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik zou idd iets van een handje of voetje in het midden doen en daaromheen een paar teksten/spreuken (kun je zo van het internet plukken lijkt me) en een paar foto's van jullie.
    Je moet het jezelf in ieder geval niet al te moeilijk maken. Meestal zijn de simpelste dingen het leukst!

Deel Deze Pagina