Interactieve televisie

Discussion in 'De lounge' started by Druif78, Dec 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Beetje genant misschien maar we hebben al maanden interactieve televisie maar nog nooit gebruikt :p:)
    Nu zijn er vanavond een paar leuke disney films die ik wel zou willen opnemen voor de kinderen zodat ze die morgen kunnen kijken.
    Maar ben de handleiding kwijt! Via google heb ik iig gevonden hoe je opneemt :D dus hij draait.... Maar kan ik nu zappen naar een andere zender?? Of ben ik m dan kwijt? En kan ik m stoppen bij de pauzes en door laten gaan na de reclameblokken? En kan ik tzt ook van te voren programmeren wat je wilt zien als je niet thuis bent? Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt?
    We hebben interactieve televisie van Online, maar volgens mij werkt het bij ieder merk wel hetzelfde?

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Maar kan ik nu zappen naar een andere zender? Ja dat kan.

En kan ik m stoppen bij de pauzes en door laten gaan na de reclameblokken? Dat weet ik niet. Je kunt als je de opname bekijkt ook gewoon verder zappen.

En kan ik tzt ook van te voren programmeren wat je wilt zien als je niet thuis bent? Ja, wij stellen dat in via de tvguide. We klikken dat op het betreffende programma en kunnen dan instellen hoeveel minuten voor en na het programma hij opneemt.

Succes.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Thanx! Helaas is het niet geheel gelukt, want ik dacht dat ie door zou gaan met opnemen, maar hij stopte schijnbaar automatisch na het einde van het programma? Had de film erna ook willen opnemen, maar oed, nu weet ik het voor de volgende keer!
    En die tv guide, dat is een knop op je afstandsbediening? Ik ga eens zoeken.

4. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Alle programma's moet je idd apart instellen.
    Bij ons is de gids idd een aparte knop op de afstandsbediening.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dank je!! Ik heb even gezocht maar bij ons op de AB is het een knop met een bepaalde afkorting, heel onduidelijk, maar heb hem gevonden. nooit geweten dat ie daarvoor was :D Heb voor vanavond even GTST geprogrammeerd voor opnemen. Als hij het doet is het echt supermakkelijk. Ideaal! Ga er zeker vaker gebruik van maken.

Share This Page