Hey lady's Ik wilde even mijn pijn met jullie delen. Vandaag hebben mijn vriend en ik de slaapkamer volledig heringericht. Terwijl we daar mee bezig waren stootte ik 1 keer mijn teen aan een kist en daarna struikelde ik er mee over mijn vriend zijn voet. Het deed wel zeer hoor, maar ik ben gewoon doorgegaan met het werk en daarna nog boodschappen gaan doen. Trek ik bij thuiskomst mijn sok uit, is die teen helemaal blauw/zwart!!! En het doet zeer!!! Ik kan er niet eens op lopen!! Gelijk een koel element er op gelegd en een paar kussens er onder. Nu maar afwachten hoe lang de pijn blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?? Groetjes Saskia
Auw! Vervelend zeg! Ik heb het ook gehad vorig jaar, gestoten tegen een muur... Heb er gewoon mee doorgelopen, maar moest eigenlijk rust houden van de huisarts , omdat het vermoedelijk gebroken was.. Ze kunnen er verder niets mee. Heb er nu af en toe nog last van als ik veel gelopen heb ofzo, blijft een gevoelig plekje. Sterkte!!
heb het begin van het jaar ook gehad. een gekneusde/gebroken teen. maakt niet uit wat het is. moet vanzelf genezen. wat ze bij deden en watgoed hielp was een spalkje om je gekneusde teen samen met je teen ernaast. doe je als volgt: je neemt je gekneusde teen plus teen ernaast. daar doe je een gaasje omheen en dan om die twee tenen tegelijk tape. en dan een beetje de tape schuin over elkaar heen draaien ( dakpansgewijs ) snap je wat ik bedoel??? en dan stevige schoenen aan als je gaat lopen en als je niet loopt idd voet omhoog.
Auw!!dat moet zeer hebben gedaan zeg! Maar als ik jou was,zou ik toch willen weten wat er mee aan de hand is,en langs de huisartsenpost gaan. Succes!!
Thanx all!! Ik heb tape er om heen en dat zit prima! Nog steeds enorm paars btw, maar goed ik ben ik elk geval weer een beetje mobiel.