Hoi meiden, wat vinden jullie nou fijne jeansbroeken?? Ik had altijd vrij goedkope jeansbroeken (van New Look, 12 euro ofzo) maar dat is eigenlijk toch maar niks. Niet echt flatterend en snel kapot. Ik gebruik ze nu enkel om een paar uurtjes per dag te werken, ben poetsvrouw/thuishulp. Anyway, ik heb nu in een outlet een jeans van Only gekocht en deze bevalt me wel, alleen een tikje lage taille, daar moet ik aan wennen. Hij zit verder wel heel mooi moet ik zeggen! Moest wel een maatje groter nemen omdat het een heupbroek is. Welke jeans hebben jullie? Liefst niet té duur, of een adresje waar ze niet te duur zijn. Ik heb jeansmaat 30 (deze dus 32) en lengtemaat 32. En ronde heupen dus.
Bij mij verschilt het, dan heb ik Levi's (gaan errug lang mee bij mij), dan Replay (outlet), en dan koop ik C&A (19euro) of Only/Vero...
Ja die bij C&A heb ik gisteren ook gezien, maar had geen tijd om te passen ofzo. Ik vraag me af of de korte maat ook echt kort is? Ik ben nl maar iets van 1.62 en heb dus lengtemaat 30-32. (32 met hakken )
Dat is goedkoop! Zijn ze ook een beetje geschikt voor kleine vrouwtjes? @Eerised; wow das wel een verschil ja! Leuk zo'n lange benen.
Ze zijn duur maar gaan heel lang mee, broeken van G-Star. Only broeken zitten idd ook heerlijk! LTB heeft ook leuke broeken maar kocht die altijd bij Forecast, en weet niet of andere winkels dat merk ook hebben?
Ik heb eigenlijk altijd replay broeken, heb ook weleens een esprit, kuyichi, only of diesel gekocht maar blijf het liefst bij replay. Replay heeft alleen wel eens geen mooie modellen voor mijn lijf zoals skinny en dan kies ik toch een ander merk. Draag nu tijdens mijn zwangerschap love2wait broeken, ook super moet ik zeggen. Ik koop nooit hele goedkope spijkerbroeken, zie het ook meteen als iemand zo'n broek aan heeft. Vaak rare wassing en geen mooie pasvorm. Maar dat is persoonlijk ik bedoel er niets mee. Snap dat het veel geld is voor een broek maar ik koop ook niet vaak een nieuwe en dat hoeft ook niet want ze gaan super lang mee.
He, die heb ik net gekocht en bevalt goed. Vroeger had ik g-star en levi. De laatste jaren meestal Only. Maar de broeken van H&M zijn ook goed. Ik heb 29-32 van maat.
Ik heb er op vakantie 1 gekocht van Levi's waar ik heeeeeeel blij mee ben, want is zo'n broek die gemaakt is voor vrouwen met rondingen (en die heb ik echt wel, haha). Zit echt geweldig en staat ook erg mooi. Maat: W31 L32 Kostte wel 90 euro, maar zijn misschien wel ergens goedkoper te vinden...? Verder vind ik broeken van H&M ook prima. Die zijn in ieder geval een stuk beter te betalen, maar eerlijk is eerlijk: ze gaan wel echt minder lang mee dan een Levi's.
Ik vind het ook moeilijk om een mooie spijkerbroek te vinden. Vroeger altijd levi's. Nu heb ik er laatst 1 van Esprit gekocht, maar vind hem toch niet zo super zitten. Jeans van Vera Moda zijn ook prima. Ik heb breedte maat 26/27 en lengte 30.
Ik heb altijd alleen van esprit, die zitten goed, ik heb behoorlijke bovenbenen en een dunne taille, ben echt blij dat ik na jaren zoeken een merk heb wat daarbij past
Ik heb die van C&A, ik vind ze super! Ik heb lange benen en deze zitten eindelijk goed haha soms heb ik het dat ze of te kort zijn of te wijd.
Ik heb bijna altijd broeken van G-star. Ze zijn wel prijzig maar je kunt er lang mee doen. Vind het het geld echt waard.Laatst nog één in de uitverkoop gekocht
Ik draag het liefst: 1 - Miss me jeans (rond de 130 euro) 2 - Diesel jeans (rond de 110 euro) 3 - Rivers island jeans (rond de 80 euro) Ik heb zelf maat 26/27..