Ons dochter krijgt een nieuwe kamer en nu weet ik niet welke kleur ik moet gaan kiezen: ROZE, PAARS of ROOD Welke kleur hebben jullie gekozen??? En miscchien met foto's (sorry, volgens mij is dat al een keer gevraagt maar kan het niet vinden)
eerst antwoord op je vraag, wij hebben voor sophie een kamer met veel beuken en fuchsia rose. maar, hoort dit topic niet ergens anders thuis? peuter en dreumes bijv?
Onze oudste (mijn stiefdochter ) heeft een blauwe kamer met Tweety, onze jongste heeft een wit-oranje kamer met vlinders enz.. Paars met zilveren accesoires vind ik wel erg leuk! Of een paar muren paars met witte bolletjes behang en de andere muren gewoon paars of wit. Hoe oud is je dochter?
Ik heb een bonte kamer met de hoofdkleur roze. Verder leuke ruitjes, vlinders en alle kleuren. Echt een patchwork kamer. Beetje Pip style.
als ik een meiske had zou ik echt helemaal me te buiten gaan aan knalroze! in combi met ziler ofzo, en Roze en Rood samen is ook erg leuk, of Roze met oranje ook erg leuk
de kamer van mijn kleine is de onderkant tot de helft groen en de bovenkant blauw. En dan nijntjes op de muren.
De kamer van mijn dochtertje is fuchsia roze, licht roze en aqua blauw foto's van de kamers van mijn zoontje en mijn dochtertje staan in mijn album
Bij ons hebben beide dames een muur knal roze en een muur zilver. Meubeltjes zijn wit en de rest van de muren ook.
Esmee heeft de kleur forel op de muur is geen bruin en ook geen creme ,zit er tussen in, dat was het ook al. heb alleen prinsessen behangrand over nijntje heen geplakt en een hele grote prinsessen sticker op de muur geplakt en nijntje gordijnen verruilt voor prinsessen gordijnen . foto's staan op Esmee haar site
kan je haar zelf niet laten kiezen of is ze daar niet mee bezig? Toevallig hadden wij al roze maar nu ze zelf haar smaak begint te ontdekken is roze en paars toch wel favoriet en dan vooral roze haha
Tja, kleuren zijn zo persoonlijk! Rood, paars en roze lijken me alledrie wel leuk voor een meisje. Voor Jesses geboorte hadden we creme met lieve kleine hondjes, en dat heeft hij nog steeds. Maar als hij een groot bed krijgt, dan kiezen we een feller kleurtje. Dat zal geen roze worden natuurlijk. En erg donker zal ik ook niet doen, dat maakt vaak een kamer veel kleiner. Dus wij houden het vrij licht, met één felle muur.
Ik zou haar zelf laten kiezen, zeker als het jou om het even is. Mirre heeft veel rood (wat meer stoer), maar ook een onwijs girly kastje (roze met blauwe bloemachtige versieringen). Die vindt ze denk ik over 5 jaar ook nog mooi (en wie weet wel langer). Wij hebben bewust voor uniseks kleuren gekozen (verder) zodat volgende kindjes er ook nog gebruik van kunnen maken.
onze kamer is zilvergrijs met antraciet felblauw en knalorange. een grote winnie de pooh poster en een grenen bed en plankje.
bij noa alles neutraal cremekleur met foam berestickers,onderhand met rose en princessen. Voor ons tweede spuitje nu groen/oranje. We wisten in beide gevallen niet of het een jongen of meisje zou worden.
Hier is het toch roze geworden. Ze heeft lillifee behang in haar kamer, de bovenkant is met lillifee en de onderkant is roze behang. Witte kast met wat roze erin en kroontjes erop. Zijn alleen nog op zoek naar een leuke lamp.
Wij zijn nu aan het verbouwen (zijn verhuisd) en het kamertje van ons dochtertje wordt zwart/roze. Ik zal ff kijken of ik de foto's kan plaatsen. Het is een zwart/roze gestreept behang (lijkt op de foto gedraaid)