het ontbijtje bij de hema maar 1 euro en superrrr lekker

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen

mischien dat sommige van jullie het al weten mar bij de hema hebben ze echt een heerlijk ontbijtje voor maar 1 euro!
    ik ging vandaag shoppen met een vriendin nadat de kids naar school waren en omdat de winkels nog niet open waren wilde we even een kopje thee drinken bij de hema.
    nu stonden er al veel mensen in de rij bij het restaurant en we dachten bij ons zelf wat raar , om 09.00 al zoveel mensen in de rij bij de hema .
    toen zagen we dus een ontbijt van maar 1 euro, een heerlijk croisant met jam erbij, een groot stuk stokbrood met ei en dan koffie of thee.
    dus als jullie even lekker willen ontbijten buite de deur dan raad ik echt de hema aan hahahahaha:D

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ja ik kwam er laatst ook achter, echt lekker.
    En inderdaad druk! Allemaal opa's en oma's haha!

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

klopt is van 9:00 t/m 10:00 en alleen door de weeks.;)
    voor de dames er graag gebruik van willen maken.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu begrijp ik die drukte bij de Hema in de vroege morgen. 1 euro is erg goedkoop en als het ook nog goed smaakt, goede tip!

Vraag me wel af hoe ze daar dan winst op maken? Gaan ze er vanuit dat al die mensen ook wat kopen in de winkel?

5. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ze het zelf heel goedkoop kunnen inkopen ofzo, en op die manier wat winst maken , nou zal zeggen is zeker voor herhaling vatbaar!

6. ik1988

ik1988 Lid

6 jun 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen het ook heel vaak, als mijn vriend zijn laatste nachtdienst heeft gehad lekker ontbijten bij Hema.

het smaakt goed, en het genoeg.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.874
    9.386
    113
    Gelderland
    Ik werk tegenover de hema dus soms als ik geen tijd hebt gehad om te ontbijten haal ik snel even een ontbijtje.. Hmm vind het bijna altijd heerlijk! Soms wil het ei op het broodje nog wel eens koud zijn en de croisantjes niet goed gebakken maar ach voor die ene euro mag je niet klagen hè?! ;)

8. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Owww... ik ga het eens uitproberen bij de Hema..!
    Tnx voor de tip:D
    Ik doe ook weleens het ontbijt bij de Ikea.. Ook erg leuk!
    Al is het tegenwoordig wel minder wat je krijgt voor het geld dan dat je eerder kreeg.. maar ach.. ik doe niet moeilijk;):D

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga ook regelmatig bij de IKEA ontbijten. Het voordeel daar is dat je je drinken kunt bijvullen (haha wat hollands)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja issie lekker?
    ik had toen de high tea gedaan bij de hema en die was echt heeeeeel vies! vonden wij dan.... maar het ontbijt is dus wel lekker?
    zal eens kijken!

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

de hema bij ons gaat pas om 10 uur open.,......

ikea is idd ook heel goed

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    wat grappig, ik was van plan om een topic te open over het hema ontbijt, om te vragen of er mensen zijn die er ervaring mee hadden en of het lekker is... Maar ik heb dus mijn antwoord al hihi!!

Morgenochtend dus maar even met een vriendin er heen! :D

13. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat grappig zeg, nou voor 1 euro is die zeker een aanrader!! eetsmakelijk morgen ochtend hahaha

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    o bedankt voor de tip, dat wordt vrijdag een ontbijtje bij de hema doen.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Is lekker he! heb er gewerkt, en als er wat over bleef mochten wij dat hebben in de pauze ohhh zo lekker!!

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Vinden jullie dat echt lekker joh? Ik vond het echt niet zo hoor. Droog broodje, dat ei was koud en rubberachtig en vies croissantje. Tis ook vreselijk ongezond. Maar goed het zou natuurlijk kunnen dat ik net het verkeerd ontbijtje heb gepakt. Volgens mij lag het hier al een tijdje in de vitrine. Misschien toch nog een keer proberen :p

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ze werden bij ons continu gemaakt dus uitdrogen is er eigenlijk niet bij. Maar goed bij de ene hema loopt het sneller dan de andere dus het kan wel natuurlijk.

18. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Nou ik zag inderdaad wel dat ze ter plekke gewoon broodjes en ei aan het maken waren! Dus wellicht heb ik echt gewoon pech gehad.

19. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Bedankt voor de tip! Kom veel bij de Hema maar dit wist ik niet... Maar 09.00 uur is ook wel erg vroeg voor mij ;). Ook het ontbijtje bij de IKEA moet ik nodig eens uit gaan proberen. Alleen vind ik het wel een nadeel als het dan zo vreselijk druk is...

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik eet denk ik gemiddeld eens per maand zo'n Hema-ontbijtje met de kinderen (nu alleen de jongste, want de oudste zit dan op school). Voor die ene Euro zitten we dan lekker te peuzelen. Smaakt prima hoor, hier geen ouwe, uitgedroogde of koude dingen erop.
    Eigenlijk is het voor ons niet echt een ontbijtje, want dat hebben we gemiddeld om 7 uur al op, maar meer als koffie met wat erbij.

Deel Deze Pagina