ziekenhuis in ziekenhuis uit

Discussie in 'Prematuur' gestart door patrizja, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrizja

patrizja Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    1
    Hey allemaal!

Ik ben nieuw hier op het forum dus sorry als ik iets fout doe!

Ik ben 22-08-13 bevallen met een spoedkeizersnee van mijn prachtige dochter Imaani ze is met 35 weken geboren doordat ik zwangerschapsvergiftiging had. Ze heeft toen gelukkig maar 2 weken in het ziekenhuis gelegen en mocht daarna lekker mee naar huis.

Maar, begin december is ze in het ziekenhuis opgenomen omdat, ze een apneu had gekregen heel erg geschrokken!
    Eind december is ze weer opgenomen geweest met het rs-virus een week lang! En nu ligt ze weer in het ziekenhuis bijna weer een week met verkoudheid nog resten van rs-virus en een oorontsteking.

Het zit niet echt mee met haar voor de rest laat ze echt niet merken dat ze ziek is gewoon door blijven lachen!

Alleen ben ik nu bang dat ze bij elke verkoudheid naar het ziekenhuis moet omdat, ze dan meteen zo in ademnood komt..

Zijn er hier meer ervaringen?

liefs, Patricia

2. chrissie2207

chrissie2207 Actief lid

7 jan 2012
    100
    0
    16
    Hallo

Onze zoon is geboren met 32 weken en mocht naar 4 weken mee naar huis. Hier na de tweede week in het ziekenhuis ook apneu ontdekt gelukkig wat het over toen we hem mee naar huis mochten nemen.
    Zl. Is ook 6 weken later opgenomen in het ziekenhuis met rs weekje gelegen en toen idd. Nog wel nasleep gehad dat hij erg vaak verkouden was. Hij is nu 19 maand en eigenlijk is hij net zo vaak verkouden als andere kindjes dus wij hebben.gelukkig geen Ziekenhuis bezoeken meer gehad
    Ik hoop dat dit bij jullie ook zo zou gaan!!
    Beterschap!

3. patrizja

patrizja Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    1
    Ze mocht vandaag gelukkig weer mee naar huis! thuis verder uitzieken.

Fijn om te horen dat jullie na die keren niet meer vaak terug hoefden te gaan!

Deel Deze Pagina