Afvallen door hormonen ivf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babeloe, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babeloe

Babeloe Lid

3 aug 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drie dagen geleden stapte ik op de weegschaal en kwam ik er achter dat sinds ik met de decapeptyl begonnen ben ik twee kilo afgevallen ben. Nu stapte ik vanochtend weer op de weegschaal en zie ik tot mijn schik dat er weer een kilo af is. Ik blijf gewoon in een goed BMI zitten, maar vind het toch wel gek gezien ik wel gewoon eet. Misschien iets minder door de misselijkheid, maar best wel vette dingen omdat die goed vallen.

Iemand ervaring mee? Mag dit gewoon?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier niet in 3 jaar 36 kilo aangekomen door de medicijnen.
    Nu al 25 kwijt Gelukkig

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben 1 van de weinigen (meesten komen aan) die vreselijk afviel van de hormonen. 2 kilo per week en van 1 soort (pregnyl) 2,5 kilo per dag en dat 4 dagen lang. Het is naar maar het kan.

Ik heb wekenlang potten pindakaas leeggesmeerd op crackers (3 potten per week gingen erdoorheen) en veel fruit, noten en volle yoghurt EXTRA gegeten (naast een normaal en gezond voedingspatroon) om maar niet al teveel af te vallen en te ver op ondergewicht te komen...

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik ben sinds ons traject ook afgevallen , niet veel maar toch , woog al jaren 77 en nu soms 74/75.. Ook niet aangekomen dus

5. Yolien

Yolien Actief lid

8 mrt 2011
    113
    2
    18
    Werkzaam bij parfumerie Douglas
    Groningen
    ik ben er ook door afgevallen, toen ik even stopte kwam het er wel weer aan haha Al gaat het maar om een paar kilo's

Deel Deze Pagina