Probeerde het een beetje samen te vatten in de titel, maar zal het hier iets uitgebreider uit leggen. Mijn zoontje is nu een half jaar, bijna 7 maanden. Ik heb pas nog een topic geopend over dat ik nog steeds last heb van ischias en mijn bekken. Nu had ik dus een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten en die was negatief...goed eigenlijk, maar toch waren we beiden stiekem teleurgesteld. Nu is het zo dat ik veel alleen ben omdat mijn vriend militair en alleen de weekenden thuis is en soms zelfs een paar weken niet.Het meeste komt dus op mij aan. En mijn lichaam is dus nog niet helemaal hersteld, maar dit zal misschien wel helemaal niet gebeuren.... En toch blijf ik er maar aan denken..opnieuw zwanger zijn, nog zo'n wondertje, nog een klein mensje erbij, het gezinnetje compleet maken (als ons dat gegund is natuurlijk!) Help..wat vinden jullie? En zijn er meiden die ook last van hun lichaam hebben en ook 2 kindjes zo kort op elkaar hebben? Alle ervaringen welkom!!
Mijn vriend is ook de hele week van huis. Hij is vrachtwagenchauffeur. Ik moet het dus ook alleen doen doordeweeks. Gelukkig is hij wel ieder weekend thuis maar gaat altijd zondags avond weer weg. Wij hebben een dochtertje van 20 maanden. Wij zijn nu bezit voor de 2e. Ik wil het juist niet te dicht op elkaar omdat het me dan te zwaar lijkt. Ik heb geen last van lichamelijke klachten gelukkig. Misschien moet je eens langs de huisarts? Ze zeggen wel 9 maanden op en 9 maanden af dus...
sorry had ik er niet bij verteld zag ik. Ik ga morgen naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de neuroloog. Dit op aanraden van de gynaecoloog. Dus hopelijk komen ze er dan achter waarom de ischias nog niet weg is. En voor de bekken ga ik nog iedere week naar de fysio. Maar ondanks dit alles is de wens om een tweede zo groot!nu al...
Hoi Ik heb tot 10 maand na mijn bevalling last gehad van mn bekken en BI. Uiteindelijk werd dan ook de ziekte van bechterew ontdekt. Op zich goed te doen maar (zwangerschaps)hormonen verergeren de klachten wel. Mij werd ook verteld dat je last blijft hebben zolang je bv geeft. Was hier ook het geval. Na 10 maanden klachten over, één maand klachtenvrij geweest en toen was ik opnieuw zwanger (ongepland maar toch gewenst). Onmiddellijk van dag op dag was de BI terug. Niet zo erg als op het hoogtepunt tijdens mijn eerste zwangerschap maar toch onmiddellijk best heftig. Het lijkt mij zwaar twee kort op elkaar zonder hulp of toch weinig en met BI er bij. Maar het hart haalt meestal wel van het verstand... Niemand kan beslissen voor jou maar wilde dit toch even vertellen dat bij mij een nieuwe zwangerschap opnieuw BI betekend. (maar moet ook bekennen dat ik na mn mk wel opnieuw een baby wil en wel nu hihi).