Ik begin even met wat vieze dingen om de sfeer erin te krijgen : In elke reep chocolade zitten gemiddeld 8 insectenpoten. In elk pak melk zit gemiddeld een vingerhoedje pus. Het etiket op heinz ketchup flessen was in eerste instantie niet bedoeld als marketing, maar om de insecten die na een paar dagen boven dreven te verbergen. 9 op de 10 mensen hebben wormen in hun lichaam. 1 op de 6 vrouwen in Nederland heeft vaginisme. Een man heeft gemiddeld 60.000 haren op hun lichaam. Zo, wie heeft er nog meer rare/interessante/vieze weetjes
heb wel eens gehoord dat elk mens zn 8-10 spinnen gemiddeld opeet in zijn/haar slaap, dan lopen ze naar binnen omdat het daar donker is!
Ik hield al niet van melk maar weet niet of ik het nu nog wel door mijn keel krijg.... wat voor pus? xxx
in appelmoes mag een bepaald percentage fijngemalen appelwurmen zitten...... BAHHHHHH ( weet niet hoeveel , maar was laatst op tv)
oow gatverrrrr heb net ook nog 2 glazen melk op... en een stuk chokolade.. BBBBBBBBAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!
ik heb trouwens ook wel is gehoord dat in diepvriesspinazie een bepaald percentage fijngemalen beestjes zit
Ach meiden, in alles zit wel wat hoor. Maar wat niet weet wat niet deert. Enneh, t smaakt mij net zo lekker hoor!
@ Kaatje: Dat komt uit ontstoken uiers. @patroeshka: Whahaha, tranen rollen over mn wangen, jij met je varken ook !
goddess tear: ikhoorjenietikhoorjenietikhoorjenietikhoorjeniet. Damn, mens kon je niets anders zeggen.Ik ben een melkfreak en wordt kotsmisselijk als ik aan p.. denk.Als ik het woord al lees of hoor krijg ik braakneigingen!
Wisten jullie dat niet van d... het vieze melk-weetje? Het is heel vaak op tv geweest. Ikzelf ben gek op melk, en de gedachte maakt me af en toe misselijk...maar ik ben een die-hard melkfan, dus ik trek me er weinig van aan... Toen ik nog op de middelbare zat, waren we er een keer achter gekomen dat er apen-vagina-slijm in je deaodorant zit. Toen hadden we massaal de deaodorant afgezworen, maar na een week vergast te worden waren het er toch over eens dat we allemaal maar weer apen-vagina-slijm op onze oksels gingen spuiten. Dus nog een weetje: In deodorant zit apen vagina slijm.
Het schijnt dat er op iedere pinda of nootje dat in de kroeg op de bar staat 15 verschillende urinesporen zitten,omdat mensen hun handen niet wassen na het plassen.
Brrrrrrrrrrrrr, ja in gemalen spinazie zitten ook slakken vermalen, dat klopt, geen spinazie voor mij, alleen verse, brrrr
Dat van die melk is inderdaad niet nieuw. Koeien hebben vaak ontstoken uiers, vandaar dat er troep in de melk zit. Och, we weten wel meer dingen niet. Ik eet er echt niet minder om. Wist je dat cocchenillerood (wat oa in rode Fristi zit) gemaakt is van gemalen luizen? Patroeschka: ik kom werkelijk niet meer bij van jouw post! Geniaal!
Dit weet vast ook iedereen, maar vind het altijd nog echt goor, vlees, vooral veel vlees rot in je darmen weg, jammie Lang leve de vegetariers
Blergh..dat van die nootjes is vies! De rode kleurstof van skittles is gemaakt van vrouwlijke luizen... Waarom kennen we alleen vieze weetjes? Nog een: Vroeger werd er, om er een wat pikantere smaak in te krijgen, jonge meisje urine toegevoegd aan kaas. Nog een weetje: Vroeger werdt lijm gemaakt van kinderbotten.