Pff die ouders zo uit de hoogte ook. Je hebt gewoon vreselijke kids, daarom loopt iedereen weg. Vooral vanwege de arrogantie, totaal niet vriendelijk.
Haha ik had t al wel bij de hoogsensitieve sneeuwvlok dat ik dacht.... ai ai ai dat zal pittig worden. Helaas niet verder gekeken nog of ik gelijk had.
Het stond per ongeluk eventjes op. Ik vond die met die enorme lippen een zemel, zeurde die nu na een halve dag al? Ja die kids zijn losgeslagen, maar ze had het alleen over zichzelf. Die gozer was het voor mij ook niet en dat feestbeest had ik ook niet bij mijn kids in de buurt willen hebben
Ik verbaas mij er altijd over dat mensen een au pair in huis nemen. Een wildvreemde die in veel gevallen nog heel erg jong is en weinig ervaring met kinderen (in ieder geval geen gerichte opleiding anders was het een nanny). Die een boel geld kost en echt bij jou in huis komt wonen (weg privacy). Daarbij moet je je bij sommige meisjes maar afvragen of ze komen omdat ze kinderen zo leuk vinden. Of gewoon om te ontsnappen uit armoede en ellende in het thuisland. Ik kan het vanuit zo'n meisje prima begrijpen. Maar als ouder niet. Zeker omdat er geen enkele vorm van toezicht is, er soms meisjes zijn die de taal niet spreken en ze na een jaar of eerder weer vertrekken. Ik heb het niet over een professionele nanny of medewerkers van een kinderdagverblijf ofzo.
Ja dat wel. Die kinderen kunnen gewoon doen wat ze willen, er wordt toch niks van gezegd. Zou daar als au pair ook gillend wegrennen.