Snot wordt gemaakt door je slijmvliezen (net als vaginale afscheiding). Als je verkouden bent heb je meer omdat snot de ingeademde lucht filtert en dus ook ziektekiemen...
berekening snelheid licht, aaah heb ik daar alweer antwoord op http://www.sterrenkunde.nl/sterrenbeeld ... cle_id=122
Ik heb ook wel eens een vraag.... Als de hel geassocieerd word met vuur, is de hemel dan vol met ijs?
Denk eigenlijk de kip. Want ik heb wel gehoord dat God van elk dier er 2 op de aarde zette, maar nooit van 2 eieren. (hoewel?) Hihi....
God heeft Adam geschapen uit aarde en Eva uit de rib van Adam..dit staat in de koran en in de bijbel ook..
de hele bijbel is net een soap: moord, doodslag, overspel, incest, kindermoord... ik neem aan dat dat met alle heilige boeken zo is. Gaat immers over mensen he
Ieder beetje nadenkend mens weet dat we waarschijnlijk door evolutie gevormd zijn... Zoveel verschillende mensen op deze aardbol zijn te divers (in genen) om van 2 mensen af te stammen. Hoe meer je af weet van ontwikkeling en genetica hoe onlogischer adam en eva worden
even on topic hoe kan het dat we kunnen bellen met iemand aan de andere kant van de wereld(dat kan er nog steeds niet in bij mij)