In een pak beschuit zitten 13 beschuiten. Terwijl 12 deelbaar is door 2, 3, 4 en 6. Dus of je nu alleen bent, of samen, of met 2, 3, 4 og 5 kinderen... er is altijd gezeik over het aantal beschuiten dat je moet delen!
Wat betreft de broodjes/hotdogs: dan kan je er nog twee los opeten, snel voor je de hotdogs serveert! Ik vind ze trouwens het lekkers als ik ze even (brood+worst) in de oven doe: heerlijk warm en knapperig!
einstein ik had het antwoord inmiddels zelf al, bedankt. enne, die naam speciaal aangemaakt voor dit topic?
Vraag: waar blijven de kadavers van dode eenden die een natuurlijke dood sterven? Waarom zie je regelmatig ergens een dood vogeltje liggen en nergens een dode eend (behalve langs de weg). Sterven ze alleen in het water, ofzo?
Waarom heet melk "melk" en is glas "glas" etc etc. En wie heeft daar dan ooit allemaal die benaming aan gegeven!? Dus waar kwam het eerste woordje vandaan?
Ok n hoeveelheid bloed.. Dus als je bijvoorbeeld bedlegerig bent, ben je langer ongesteld? omdat t dan langer duurt voordat t 'eruit' (gelopen) is? Mijn vraag; Waarom hebben ze t zaad van n man nu n smerige smaak gegeven?